Mlll
Member
Goedenavond,
Ik heb een tijd geleden een aerox gekocht die “niet meer startte” “in de hoek gezet niks meer mee gedaan”. Goed, met goed vertrouwen in de mens de aerox destijds gekocht. Niks was minder waar, scooter was van binnen compleet maar dan ook compleet verroest. Lagers zaten vast, zuiger ging niet eens meer rond. Dus ik een met een ander blok begonnen, zo goed als nieuwe cilinder + zuiger erop gezet. En een originele kop erop gezet. Alles met nieuwe pakkingen gedaan. Ik wil de kop aandraaien en draai zo t tapeind eruit. Ook dit blok was mee gekloot door een vorige eigenaar. Goed, ik deze naar m8 tappen, netjes met snijolie etc etc. M8 tapeinden (2 tapeinden m8, andere tapeinden waren nog goed) erin gezet, zaten goed vast, geen speling. Ik de kop erop zetten, de gaten heel klein beetje opgeboord, stelt echt niks voor maar zo konden ze door de kop heen. Ik net het blok eronder gooien en start zoals het hoort. Ik kijk naar de m8 tapeinden en beide lekken KVS. Ik kom er zelf niet meer uit, ook andere threads helpen me niet verder. Wie kan mij verder helpen? (Foto van kvs lek bij m8 tapeinden hieronder)
Ik heb een tijd geleden een aerox gekocht die “niet meer startte” “in de hoek gezet niks meer mee gedaan”. Goed, met goed vertrouwen in de mens de aerox destijds gekocht. Niks was minder waar, scooter was van binnen compleet maar dan ook compleet verroest. Lagers zaten vast, zuiger ging niet eens meer rond. Dus ik een met een ander blok begonnen, zo goed als nieuwe cilinder + zuiger erop gezet. En een originele kop erop gezet. Alles met nieuwe pakkingen gedaan. Ik wil de kop aandraaien en draai zo t tapeind eruit. Ook dit blok was mee gekloot door een vorige eigenaar. Goed, ik deze naar m8 tappen, netjes met snijolie etc etc. M8 tapeinden (2 tapeinden m8, andere tapeinden waren nog goed) erin gezet, zaten goed vast, geen speling. Ik de kop erop zetten, de gaten heel klein beetje opgeboord, stelt echt niks voor maar zo konden ze door de kop heen. Ik net het blok eronder gooien en start zoals het hoort. Ik kijk naar de m8 tapeinden en beide lekken KVS. Ik kom er zelf niet meer uit, ook andere threads helpen me niet verder. Wie kan mij verder helpen? (Foto van kvs lek bij m8 tapeinden hieronder)