Deze heb ik was de zelfde als de oudeVacuüm gestuurde benzinekraan ?
Ik heb dit nu op foto 1 heb ik de slang op de cabareteur en de achterste slang naar het einde van de cabareteur op foto 2 is naar de cabareteur ook het 2de gatHeb je op de middelste aansluiting de slang aangesloten die naar het pijpje op het inlaat rubber gaat ?
Die zorgt voor het vacuüm waardoor de kraan bediend wordt.
Daar kan je ook zelf aan zuigen en moet er benzine stromen.
Wat moet ik veranderen want volgens mij zit het al zo?Heb je hier wat aan ?
Dan zou het moeten werken.Wat moet ik veranderen want volgens mij zit het al zo?
DUs ik moet zuigen aan de slang wie aan het voor stuk van de cabareteur zitDan zou het moeten werken.
Als je zelf aan de slang zuigt die in het midden van de benzinekraan zit dan moet er benzine uit de slang komen die naar de carburateur gaat.
Komt er wel benzine uit de slang vanaf de benzinetank ?
Voorzichtig want het is altijd wel een geknoei.
Dan creeër je zelf het vacuüm wat ervoor zorgt dat je benzine kraan open gaat.Ja die op het spruitstuk voor de carb zit
Maar dit zit goed dus?Dan creeër je zelf het vacuüm wat ervoor zorgt dat je benzine kraan open gaat.
Wanneer moet je stoppen met zuigen?Ja die op het spruitstuk voor de carb zit
Ik stuur zo wel foto waar die naartoe isIk heb even op de foto's geklikt.
Begrijp er weinig van.
Vacuüm en benzine lijken goed te zitten.
View attachment 71200
Wat ben je precies aan het doen met de witte lijn? Je hebt je carterontluchting ergens naartoe geleid?
Anyhow.
Je koppelt de benzineslang los.
Zuigt dan aan de vacuüm slang en dan zal de benzine meteen moeten stromen uit de benzineslang.
Oftewel na een seconde kun je al stoppen met zuigen.
Welke moet ik dan losmaken en aan zuigen boven of onder?In theorie komt er een slang van de tank naar dat 'pompje' daar vanaf komt weer een benzineslang naar de carburateur. Deze tweede slang moet de benzine uit stromen wanneer je aan de vacuüm slang zuigt.
Oke oke danku ik ga gelijk proberen en kom zo terug of het gelukt is of nietIk heb deze pomp zelf niet, maar ik vermoed de onderste.
Sws de slang die met je vorige 'pompje' op je spruitstuk gemonteerd zat.
Ik zie dat je deze slang nu onderop hebt, dus ik mag aannemen dat dat 1 op 1 is overgenomen, dan zuig je aan die.
En ja uiteraard aan het uiteinde van de slang bij je onderste pijl.
Tenzij je zon klein hoofdje hebt dat je deze tussen je frame duwt en aan dat stukje metaal van het 'pompje' kunt zuigen.
Hoe heb je trouwens geconcludeerd dat er geen benzine naar de carburateur komt?
Als ik daar aan zuig dan gebeurt er niksTop, kom ook terug met die foto van wat je met die slang van de carterontluchting aan het doen bent.