Koelvoeistof temp. meter SR?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Me koelvloeistof temp. meter blijft maar op ze laagst staan. Vind het toch wel prettig om te weten hoe warm me 'blok' is.

Zover ik weet zitten alle kabeltjes goed aangesloten. Wat zou er kapot zijn? En waar zit de sensor zelf?
 
Advertisement - register to remove this

Zo groot is je cilinder kop niet hoor.

Als je vanaf de uitlaatkant bekijkt meestal aan de rechterkant, het is zo'n koper dingetje met daaromheen een een rubber hoesje, en daaruit loopt een draadje.
 
Hmm, zie niets zitten... heb ook niet echt aandachtig gekeken.

Maar het is een koelvloeistof temp. meter

dan zou je toch verwachten dat de sensor in me reservoir ofzo zit??????
 
THERMOSTAAT KAPOT!!!!!!!?????

------------------
Aprilia SR Max Biaggi: 70CC MHR TEAM, MHR UITLAAT, MALOSSI TC UNIT, MALOSSI OVERANGE, HEBO 12MM KRUKAS, POLINI EVO MEMBRAAN, 21MM Dellorto, 2G KOPPELING, TOP CARTERDEKSEL, TOP ACHTERVEER, MONOSEAT, Stealth voor veering, Aerox Motor(D.D)+ WIELEN, Omgebouwde Stealth koplamp, Stalen remleidingen.....:):):)
 
wat heeft de temp METER nu met je thermoshaat te maken? Nix.

euh, ik heb et over je cilinder kop, ik mag toch aannemen dat je weet waar die zit? Hij zit dus niet in een een of andere resevoir en het is ook geen metertje, het is alleen een draadje !
 
Meestal als het buiten rond de <10 is . loopt de temp. meter ook helemaal !bijna! nix op . Pas als de meiden buiten in naveltruitjes lopen en met korte rokjes gaat je temp de lucht in .


Aiiiii! gra
Xerious out .
 
Originally posted by Xerious:
Meestal als het buiten rond de <10 is . loopt de temp. meter ook helemaal !bijna! nix op . Pas als de meiden buiten in naveltruitjes lopen en met korte rokjes gaat je temp de lucht in .


Aiiiii! gra
Xerious out .

Ja en de temperatuur is nu ook onder de 10 graden, dus errug relevant.

SvR
 
Je temperatuursensor van je koelvloeistof zit op je cilinderkop en dan onder je bougie. Er loopt een dunne dubbele draad naartoe, die via een stekkertje aan je sensor is bevestigd. Nou moet je 'm denk ik wel kunnen vinden. Btw, het koelwater loopt door de buitenkant van je cilinder (wel buiten de ruimte waar je zuiger komt, hehe
biggrin.gif
), en dan ook langs die temperatuursensor. Zo kan die dus de temperatuur meten.

[This message has been edited by Apriliaracer (edited 27 May 2001).]

[This message has been edited by Apriliaracer (edited 27 May 2001).]
 
Back
Top