Koelvloeistofslangen voor LC enz.

Area52

Well-Known Member
Hey, ik wil mischien mijn AC scoot naar LC ombouwen, maar weet iemand waar ik die koelingslangen kan halen? En passen de slangen van een Aerox of Sr bijv ook op een beta? Ook heb ik ook van die zilver kleurige leidingen gezien, die zou ik nog liever hebben, kent iemand die mischien?

En wat voor Radiateur zouden jullie mijn aanraden (van welke auto of motor bijv) Hij gaat namelijk voor een snelle setup gebruikt worden. En als ik dan een grotere rad heb, kan ik dan gewoon het normale koelvloeistofreservoir van een Mina gebruiken, of moet die ook groter zijn?

Thx alvast
 
Advertisement - register to remove this

In principe passen alle slangen, ik zou wel gewone slangen nemen (geen ijzere, zilvere ;) ), is flexibeler.

Rad zou ik aerox/ sr iets in die richting nemen (moet natuurlijk wel passen).

Reservoir kun je gewoon gebruiken van een mina ;)
 
Koelslangen heb ik bij een autowinkeltje gehaald, NRG reservoir en Sonic radiator. Tis allemaal universeel en met een beetje aankloten lukt het allemaal prima. En een autorad zou ik niet nemen, neem dan eentje van een motor. Die van een auto is doorgaans VEEL te groot en de kleine is weer te klein, meestal worden ze voor verwarming gebruikt ook dus voor koeling werkt het niet zo super. Motor of scooter radiator is veel betere optie.

Maarja, ik zou gewoon eentje van een Aerox nemen, die's best groot hoor, en anders zet je er nog een kleintje voor, of 2 Phantom radjes ernaast oid. En van die gaten in je beenschild klopt idd, dan kan de warme lucht weg.. en heb jij het gelijk warm. :D
 
Back
Top