Koelvloeistof :S

Pyr0

Well-Known Member
Hi, ik heb een Derbi Senda SM 2003. Toen ik vanmiddag de schuur inliep lag er een hele plas koelvloeistof onder. Ik alle koelvloeistof er uithalen en alles schoongemaakt maar er was niks lek en alles zag er goed uit. (keringen zijn ook nog goed want een maand geleden heb ik me blok gereviseerd en keringen dus vervangen), daarna alles weer op z`n plek gezet nieuwe koelvloeistof er in en alles was weer goed. nu mijn vraag: Wat kan dat zijn geweest?
 
Advertisement - register to remove this

jah lijkt me een typisss geval van tijdelijke incontinentie

oftewel ff wat luiers halen bij de seniorkaartlokaal en die ff om je blok tapen ahhahahahahahaa







ne grappie hoor

lijkt mij dat er gewoon iets niet goed vast zat en als het losschiet dan loopt alles eruit simpel


zat er trouwwenns wat los of niet??

je zegt dat alles er goed uit zag en niet lek is .
missc een slangeklem die wat speling had??

:!
 
jah lijkt me een typisss geval van tijdelijke incontinentie

oftewel ff wat luiers halen bij de seniorkaartlokaal en die ff om je blok tapen ahhahahahahahaa







ne grappie hoor

lijkt mij dat er gewoon iets niet goed vast zat en als het losschiet dan loopt alles eruit simpel


zat er trouwwenns wat los of niet??

je zegt dat alles er goed uit zag en niet lek is .
missc een slangeklem die wat speling had??

:!


ABN?
 
mja , er ligt niet zomaar KVS op de grond , gewoon een stukje rijden en kijken waar het weg komt , als het er nog uit komt uiteraard.

wat wel vreemd zou zijn want kvs blijft niet de ene keer wel en de andere keer niet zitten..
 
ja idd, een vriend van me had dan lekke keringen en dan stroomt het uit je overloop gat. maar die was gwoon droog of het standaart druppeltje zegmaar..
 
ik heb een rondje gereden en hij lekt verders niet dus waarschijnlijk is het gwoon een slangetje geweest want om half 2 zag ik het, en daarna heeft hij niet meer gelekt.. (zat alleen wel een klein stukje plastic in me tankje)
 
heb net 4-5 km gereden (35-40 in z`n 6!) en het lampje van oververhitting begon te branden, iets in dat ding zit niet goed >.<.. (ik heb eergister me uitlaat dicht gelast maar die had ik van me motorblok afgehaald en neon heeft er ook niks mee te maken neem ik aan ....)
 
daar stroomt niks uit, me vader denkt of het was een rot grappie van 1 of andere mongool of m`n cilinder lekt inwendig ofzo ..
 
Back
Top