y.martt
New Member
Hallo mensen,
Ben nog een beetje een amateur maar wil graag leren, laatst had ik een mallosi multivar setje op mn scooter gezet en dit ging prima, scooter reed erna nog super. Ik merkte wel dat de standaard geleverde rolletjes iets te licht waren dus die wou ik vandaag vervangen. Ik had een rolletjes set gekocht zodat ik een beetje kon experimenteren. Toen ik even een stukje ging rijden hoorde ik bijna gelijk een raar geluid en zette de motor uit. Gelijk carterkap eraf gehaald en zag (zie bijlage) dat mijn koelvin helemaal kapot was gedraaid. Nu heb ik mijn carterkap maar met 3 boutjes vastgezet voor gemak. Ik hoop eigenlijk dat dit gewoon komt omdat ik mijn vario moer niet goed genoeg had aangedraaid, verder nooit problemen me gehad en de spierbanen zien er nog goed uit. Kan dit kwaad of gewoon een nieuwe erin zetten en beter opletten met vast zetten volgende keer?
Av bedankt, Mart.
(ik weet dat ik een lichte debiel ben je hoeft me niet uit te lachen dat heb ik zelf al gedaan hehe.)
Ben nog een beetje een amateur maar wil graag leren, laatst had ik een mallosi multivar setje op mn scooter gezet en dit ging prima, scooter reed erna nog super. Ik merkte wel dat de standaard geleverde rolletjes iets te licht waren dus die wou ik vandaag vervangen. Ik had een rolletjes set gekocht zodat ik een beetje kon experimenteren. Toen ik even een stukje ging rijden hoorde ik bijna gelijk een raar geluid en zette de motor uit. Gelijk carterkap eraf gehaald en zag (zie bijlage) dat mijn koelvin helemaal kapot was gedraaid. Nu heb ik mijn carterkap maar met 3 boutjes vastgezet voor gemak. Ik hoop eigenlijk dat dit gewoon komt omdat ik mijn vario moer niet goed genoeg had aangedraaid, verder nooit problemen me gehad en de spierbanen zien er nog goed uit. Kan dit kwaad of gewoon een nieuwe erin zetten en beter opletten met vast zetten volgende keer?
Av bedankt, Mart.
(ik weet dat ik een lichte debiel ben je hoeft me niet uit te lachen dat heb ik zelf al gedaan hehe.)