kees
38.8KG 22.2HP 6.83s
Hallo!
Mijn NRG (MWS NRG) evo, hr2, hpi, 28 keihin, etc wordt echt snel warm. Bij het stationair draaien en paar keer aan het gas draaien (niet rijden, +- 2/3 minuten) zit hij al aan de 30/40 graden.. Als ik ga rijden binnen no time aan de 60/70 graden, dit terwijl hij vroeger heel moeilijk warm te krijgen was.
Ik heb doorzichtige koelslangen dus dat is wel makkelijk, ik dacht eerst dat het mijn radiateur was maar die is het dus niet want die heb ik getest en stroomt allemaal gewoon goed door. Dus had alles weer aangesloten en water erin gedaan en scooter gestart, ontlucht en dat gaat allemaal prima. Er zijn nog kleine luchtbelletjes bovenaan de slang bij het cilinder maar denk niet dat deze gevolgen vertoont. Zodra ik een beetje gas draai dan zie ik het water wel stromen, maar als ik veel gas geef stroomt het water niet of zelfs terug :?
Ik heb ook alles los gehaald (tuitje bij de onsteking) en toen scooter gestart en ik zie dan ook het asje te draaien, het is alleen lastig te zien of het harder draait bij meer gas... Zou het kunnen dat de schoep (bijna) zijn grip kwijt is op het asje waardoor hij bij meer gas "slipt" ?
Wie o wie kan me helpen
Edit:
Ik was afgelopen zondag overigens aan het rijden, en toen had ik dus ook heel veel problemen met de koeling, hij werd heel snel warm.. dus heel de tijd wachten tot hij weer 35 graden was enzo. Maar op een gegeven moment werd even mijn radiateur warm (ofwel water stroomde goed door) en even later niet meer.. Dat zou dus goed aansluiten op het verhaal hierboven denk ik?
Heb alleen geen zin om me blok uit elkaar te slopen maar weinig keus ben ik bang!
Mijn NRG (MWS NRG) evo, hr2, hpi, 28 keihin, etc wordt echt snel warm. Bij het stationair draaien en paar keer aan het gas draaien (niet rijden, +- 2/3 minuten) zit hij al aan de 30/40 graden.. Als ik ga rijden binnen no time aan de 60/70 graden, dit terwijl hij vroeger heel moeilijk warm te krijgen was.
Ik heb doorzichtige koelslangen dus dat is wel makkelijk, ik dacht eerst dat het mijn radiateur was maar die is het dus niet want die heb ik getest en stroomt allemaal gewoon goed door. Dus had alles weer aangesloten en water erin gedaan en scooter gestart, ontlucht en dat gaat allemaal prima. Er zijn nog kleine luchtbelletjes bovenaan de slang bij het cilinder maar denk niet dat deze gevolgen vertoont. Zodra ik een beetje gas draai dan zie ik het water wel stromen, maar als ik veel gas geef stroomt het water niet of zelfs terug :?
Ik heb ook alles los gehaald (tuitje bij de onsteking) en toen scooter gestart en ik zie dan ook het asje te draaien, het is alleen lastig te zien of het harder draait bij meer gas... Zou het kunnen dat de schoep (bijna) zijn grip kwijt is op het asje waardoor hij bij meer gas "slipt" ?
Wie o wie kan me helpen
Edit:
Ik was afgelopen zondag overigens aan het rijden, en toen had ik dus ook heel veel problemen met de koeling, hij werd heel snel warm.. dus heel de tijd wachten tot hij weer 35 graden was enzo. Maar op een gegeven moment werd even mijn radiateur warm (ofwel water stroomde goed door) en even later niet meer.. Dat zou dus goed aansluiten op het verhaal hierboven denk ik?
Heb alleen geen zin om me blok uit elkaar te slopen maar weinig keus ben ik bang!
Last edited: