This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Koekwauws Racing Street Magic Team

Razma

Well-Known Member
Ja hoor... we hebben het gehaald...
we zaten in de Top10 bij de Endurance Street Magic Races!! :W

- éénmaal zonder benzine
- éénmaal uitlaat afgebroken
- éénmaal Freezer onderuit
- éénmaal ik bijna onderuit geschopt door idiote Franstalige
en een paar flinke duels 8)

Kortom.. mega fun !!

Ritje heen duurde wel wat langer dan voorzien, maar we kwamen er wel

Ow ja.. euh.. er waren tien teams
 
sjeez was echt mege vet!!!

street magic vr0em

dingen slijten alleen wel snel bij ons

alleen jammer dat ik die ene belgische dwd niet gevlamd heb, net als je iemand op ze nek zit, en diegene voelt je hete adem in zijn nek , gaat je uitlaat mol :| damn ik had hem hard geboekt
en ik ben ook nog een keer gevallen, mja boeie opstaan en snel doorsjezen. plasje benzine werd keurig snel opgeruimd


thnx to Freezer and Razma
 
Hehe, vet koel

Jullie hebben onze naam weer goed hoog gehouden hoor ik wel. Uitlaat afgebroken, valpartijen, koel:W
 
Was wel erg bruut, maar was wel gaar van die 1e valpartij, kneedown ging niet goed

Mja, half uurtje later toch weer opgestapt
 
waren er ook scootin' aarzen??

en zo ja, zijn die dan ook druit gereden???

Wel reclame voor forum en scootertuning.net gemaakt??
 
Scootin' wilde dit jaar niet meedoen omdat ze ruzie hadden enzovoort enzoverder...
en vooral omdat ze moesten betalen waarschijnlijk
 
Originally posted by razma
Scootin' wilde dit jaar niet meedoen omdat ze ruzie hadden enzovoort enzoverder...
en vooral omdat ze moesten betalen waarschijnlijk

Jammer, anders werden ze gevlamd door KRT
 
mja waren veel dwd's die echt al veel geraced hebben. wij als n00bs deden het volgens mij echt niet zo slecht. Als niet al die streetmagics mol gingen hadden we best 9e geworden :W
 
en als we optijd voor kwali waren geweest enzo

Mja, ik baalde echt ervan dat ik op me bek ging, vooral omdat ik het nu nog kan voelen
 
het was zeker opperbruut gisteren *D

wel jammer dat de batterijen van de digicam op waren voor dat de races begonnen waren..

mja freez je pleurt toch iig alle fotos van gisteren wel neer he ??? (vrij nutteloze pics , maar boeit niet )