Knipperlichtrelais die geluid maken

Zeebag77

New Member
Hi allemaal,

Op mijn beide scooters (Senzo Retro Gt2 en BTC Bellagio) wil ik iets maken zodat her knipperlichtrelais geluid maakt, want ik vergeet wel eens de knipperlichten uit te zetten. (de btc heeft een knipperlichtrelais met 3 draden)

Bestaat er een manier (vroeger bij de auto's had je van die lichtverklikkers, die helpen je ter herinneren als je je verlichting vergeet uit te doen.) is zoiets aan het knipperlichtrelais aan te sluiten?

Advertisement - register to remove this

Dat kan zeker . Als je voor allebei de kanten , een apart verklikker lichtje hebt , in je dashboard , kan je het maken met 2 diode , dan heb je 1 verklikker nodig . Of anders 2 , en op elke kant een verklikker aansluiten . Heb je 1 lampje voor beide kanten kan je hem daar op aansluiten . Overstijg je daarmee de capaciteit van je relais kun je een last onafhankelijk relais monteren .
Maar verwacht geen erg hard geluid , met je helm , en het verkeer , rondom je . Ook motoren hebben een dergelijke pieper , die is een stuk harder dan een licht verklikker .
Post automatically merged:

En misschien bestaat er wel een relais met een ingebouwde pieper
Post automatically merged:

Die bestaat dus https://www.motor-outlet.eu/a-74640...t-met-geluid-2-punts-aansluiting/#description

Back