Knipperlichten mee laten branden met verlichting

cactus

Oldtimer junkie
Hallo,
Zoals op americaanse auto's en motoren,wil ik graag de knipperlicht mee laten branden met de gewone verlichting,maar wel de knipperlichten nog kunnen laten knipperen.
Het is een puch ngr

Heeft iemand hier een schema of zo van?

greetzzz Jim

Advertisement - register to remove this

Je komt denk ik van elk knipperlicht gewoon 2 draden naar de verlichting te leggen. Maar je zit dan met het volgende. als jij je licht aan zet branden je knipperlichten ook. Dus dan kom je er al iets van relai's er tussen te zetten. Maar hoe precies zou ik ook niet weten. :?

HAllo,
Zover was ik zelf ook,maar kan je die 'stuurspanning' (van je schakelaar af) niet het relais laten bedienen ? zodat ie dan gaat knipperen ?
Je zult via dat relais moeten werken en niet rechtstreeks de spanning doortrekken van je verlichting, anders knippert dit mee denk ik.

greetzz Jim

Je wilt dus je rechter koplamp laten knipperen samen met het rechterknipper licht neem ik aan. Maar stel dat je dit kun scheiden zit je nog ermee. als jij spanning op je rechter koplamp zet. Dat de linker ook gaat knipperen omdat deze aan elkaar zijn gekoppeld. dit geld dus ook voor je achterlicht. Dus je komt je verlichting ook nog eens te scheiden.

Back