Knipperlichten Gilera runner

Brommertfanaat

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
Hoi, ik heb een runner overgekocht van iemand die volgensmij geen idee had wat hij aan het doen was en ik heb hiervoor nog geen runners gehad en heb dus nu ook geen idee hoe die knipperlichten aangesloten horen te zijn, ik heb rechts voor helemaal geen knipperlicht en linksvoor zat er wel 1 in maar die was niet aangesloten. Ik heb dus nu aan allebeide kanten 2 losse draadjes in zwarte tape en wanneer ik knipperlichtjes zoek voor runners komen ze met deze aansluiting maar ik heb dus geen idee hoe ik van die 2 draadjes zo een aansluiting met maken, iemand een idee?
 

Attachments

  • Screenshot 2020-05-19 at 01.07.30.png
    Screenshot 2020-05-19 at 01.07.30.png
    426.4 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Aan die twee draadeindjes gewoon 2 verende stekers knijpen en deze op die aansluitlipjes schuiven.
Simpeler kan dus niet!

images
 
ahh top man tnx was hier zelf nooit achter gekomen, heb je misschien een site waar ik ze kan bestellen? of een winkel waar ik ze makkelijk kan halen
 
ahh top man tnx was hier zelf nooit achter gekomen, heb je misschien een site waar ik ze kan bestellen? of een winkel waar ik ze makkelijk kan halen
Neem je knipperlicht mee naar Halfords of een autospeciaalzaak.
Daar kunnen ze je de juiste/passende stekkertjes meegeven.
Praxis, Gamma en de Action hebben ze ook.
Kijk bij de automaterialen.
Je kan ze ook verkrijgen bij diverse scooter-site's, maar dan betaal je vaak verzendkosten en die heb je in de winkel niet.
Succes...!
 
Back
Top