This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

knipperlicht

donq

New Member
ik ging mijn nieuwe knipperlicht er in zetten met ook die led dinge en toen sprong de kabel dus nu is heel die knipperlicht kapot wat kan ik er aan vervangen of hoeveel zou het kunnen kosten bij een garage?

Misschien kun je eens op de Edit-link drukken, onderaan je post, en je tekst een beetje aanpassen want ik snap je verhaal niet helemaal.

Dus, je hebt je originele knipperlichten vervangen door LED-knipperlichten, dat begrijp ik.
Maar wat bedoel je precies met:

en toen sprong de kabel dus nu is heel die knipperlicht kapot
Wat is er precies gebeurd en welke scooter is het en zijn deze knippers specifiek voor jouw scooter of immitatie?

ik heb gewoon een zip uit 2011 en het ware de normale knipperlichten ik wou ze vervangen met wat anderen en toen sprong de kabel van de knipperlicht en nu doet de knipperlicht het niet meer

oei oei ff lache hahaha.

de kabel kreeg een soort kortsluiting ofs hoe moet ik dat uitleggen de kabel “ontplofte” soort van ofs

Ik lach me ook kapot.

Je drukt je erg slecht uit en geeft erg weinig info, hoe moeten we je dan helpen?
Graag wat meer moeite anders houdt het snel op met het kunnen helpen!

Een "paar" vraagjes die me zo te binnenschieten:
  • Is de kabel gesmolten en is dit de kabel van het knipperlicht of van de kabelboom?.
  • En zijn alle knipperlichten defect geraakt in je aansluitpoging(en) of slechts ééntje?
  • Om welke scooter gaat het?
  • Om welke knipperlichten gaat het?
  • Zijn die knipperlichten voor de voorkant of de achterkant van de scooter?
  • Zit er in de knipperlichten ook dagrijverlichting?
  • Zat er bij de knipperlichten een instructie hoe aan te sluiten, met eventueel draadkleuren?
  • Zaten op de knippelichten de originele stekkers die ook op de kabelboom van je scooter passen of heb jezelf iets moeten verzinnen om de kipperlichten op de kabelboom te knutselen en hoe heb je dit eventueel gedaan?
Maak eventueel ook eens wat foto's van de situatie.

Haast je maar niet, je hebt nog een jaartje tijd want je bent pas 15 en dus nog geen rijbewijs en mag dus nog niet op de scooter rijden.