Knipperlicht links achter kapot

mrgoku

New Member
Hoi, ik zal me probleem uitleggen, mijn knipperlicht achter links dat gedeelte met 2kabels aansluiten, ik kan dus 1kabel niet aansluiten omdat dat pinnetje eruit is? pinnetje dat 90% draait. hoe kan ik dit oplossen is dit een knipperlicht relais?? ik denk dat het vervangen moet worden maar ik weet niet hoe zoiets heet.

het problem zit dus dat er 2 kabels gaat naar me knipperlicht, waarvan de (connector) van 1 kabel is afgebroken.. wat moet ik hiervoor gaan kopen?
Gaat over speedfight 2

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

Als het de stekker die aan het knipperlicht zit is zou je nieuw knipperlicht kunnen aanschaffen.
Als het de stekker aan je draadboom is word het lastiger.
Die stekkers en pennetjes zijn wel leverbaar maar heb je eigenlijk ook een speciale tang nodig en staafje om oude pennetjes weg te halen.
Of je moet het gaan beunen natuurlijk
 
als het de connector van de kabelboom betreft en je kunt dit type connector nergens weten uit te halen, heb je de twee volgende opties.

optie 1:
Je knipt de connector van de kabelboom en de connector van het knipperlicht eraf.
Strip alle draden aan.
Schuif een krimpkousje over de gestripte draden van de kabelboom.
Soldeer de uiteindes van de draden van de kabelboom aan de uiteindes van het knipperlicht.
Schuif de krimpkousjes over de soldeer verbinding en krimp deze door ze met, bijvoorbeeld een aansteker, warm te maken.

optie 2:
Je knipt de connector van de kabelboom en de connector van het knipperlicht eraf.
koopt bij een automaterialenzaak een male en female connector en monteer deze aan de draaduiteindes van de kabelboom en het knipperlicht.
Let er wel op dat de female connector aan de zijde van de kabelboom wordt gemonteerd.
 
Nee dat is een knipperlicht automaat...

Dat ding zorgt ervoor dat je knipperlichten kunnen knipperen.. Zonder dat ding branden alleen de lampen, maar gaan dan niet aan / uit .... aan / uit..
Hij pulseerd gewoon de inkomende voeding spanning.
 
Back
Top