knipperlicht en startmotor doen het niet aerox

druxs

Well-Known Member
mijn startmotor en knipperlicht doen het niet
met kicken start hij in een keer dus dacht dat het aan electrisch lag
zekering aan mijn accu (7,5 geloof ik) is in orde de toeter doet het goed dus niet de accu
alleen als ik electrisch wil starten hoor ik een klik van het relais en een knetterend zacht geluidje, iets van kortsluiting?? soms geeft hij nog een stootje maar meestal niet;(

knipperlicht doet het niet en hoor ook geen getik
maar deed het altijd en nu opeens niet kan niet vast gevroren zijn omdat hij in de schuur aan huis staat waar de temperatuur niet rond of onder de nul komt:S

weet iemand iets??? ik had een deal gemaakt om hem te verkopen maar dat kan nu dus niet doorgaan:(

Advertisement - register to remove this

start moter klinkt als of hij is vast gelopen. wat je kan doen om dit te testen: haal de start motor er af. en zet je + en + op de + en - van de accu. als hij dat gaat draaien is hij niet stuk en dan moet je even je start relai vervangen. de knipper lichten zou ik even de relai er af halen en schoon blazen. leg hem toch even binnen. controleer of je bedrading ook in orde is.

succes!

start moter klinkt als of hij is vast gelopen. wat je kan doen om dit te testen: haal de start motor er af. en zet je + en + op de + en - van de accu. als hij dat gaat draaien is hij niet stuk en dan moet je even je start relai vervangen. de knipper lichten zou ik even de relai er af halen en schoon blazen. leg hem toch even binnen. controleer of je bedrading ook in orde is.

succes!

hij is niet vastgelopen maar de spanningsregelaar was stuk en hij kreeg niet genoeg stroom
de knipperlichten relais was stuk nieuwe erop en doet het weer

heel erg bedankt*D

Back