Knipperlicht en remlicht werken alleen stationair

Gabbarox

New Member
Hallo mensen op dit forum,

Ik heb een 2009 Aerox R
Ingeruild gekregen tegen mn oude tgb 303r met 70cc maar deze rox heb ik aangepast alleen spuitwerk van de kappen deze rox kwam al met dmp booskijker met LED lichtjes en bcd LED achterlicht maar mijn knipperlichten zijn nog hallogeen en ik heb geen accu zodra hij stationair loopt knipperen mijn knipperlichten heel snel en mn remlicht erg zwak en rijdend blijven mn knipperlichten constant aan en blijft mn achterlicht even fel als ik rem zou iemand weten wat dit is want ik zou dit echt niet weten heel erg bedankt alvast als iemand reageerd.
 
Advertisement - register to remove this

Gabarox,

begin eerst eens met een fatsoenlijke accu in je scooter te schroeven want dit is wellicht een deel van je probleem.
Verder als je dit voor mekaar hebt, de spanning over de accu meten bij stilgelegde motor.
Daarna de spanning over de accu meten met stationair draaiende motor en daarna de spanning over de accu meten met een paar duizend toeren.

Hiermee controleer je of de spanningsregelaar zijn werk doet want de problemen die je beschrijft is puur een kwestie van een niet stabiele boordspanning door het ontbreken van de accu en heel misschien een defect laadsysteem.
 
Back
Top