knipper lichten Aprilia sr

A.sR

A.sR
hallo,

bij mijn sr knipperen de kniperlichten niet maar branden ze8P
weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
alvast bedankt
ps mag je eigelijk op de openbareweg rijden met zulk soort knipperlichten?
 
Advertisement - register to remove this

Als je hem standaar zo gekocht hebt zal het warschijnlijk zo wel zijn dat ze continue branden , anders is er met de bedrading gefoefeld of heb je ze verkeerd aangesloten.

En naar mijn weet moeten die niet persé knippperen , zolang je maar je richting aangeeft ... of je kijkt naar mij en rijd zonder pinkers ^_^
 
is je knipperlichtautomaat niet gewoon blijven hangen ofzo...?

En ik weet niet hoor, volgens mij moeten ze juist wel knipperen, anders kan het aangezien worden als extra verlichting ipv richtingaanwijzers
 
nee de knipper licht automaat is niet blijven hangen.

antwoord 2:p
ja dat is zo met de extra verlichting maar ik zou niet weten hoe ik het goed zou kunnen maken.
weet iemand dat?
 
goedzoo, vraag dezelfde vraag nogeens, misschien issie nu ineens wel kapot ofzo...

Ik heb laatst ook iemand gehad waarvan zn knippers bleven hangen, weet alleen niet meer precies hoe het opgelost is.... ga ik ff voor je achteraan ;)
 
goedzoo, vraag dezelfde vraag nogeens, misschien issie nu ineens wel kapot ofzo...

Ik heb laatst ook iemand gehad waarvan zn knippers bleven hangen, weet alleen niet meer precies hoe het opgelost is.... ga ik ff voor je achteraan ;)

zou het kunnen zijn dat de cliniateur niet kapot?
of dat er gewoon verkeerde lichten in zitten(of heeft dat er niets mee te maken:p)
 
Knipperrelais stuk is het meest voor de hand liggende.
Ben je d'er zeker van dat het dat niet is.

Dan zou ik eens naar je zekering kijken. Was bij mij ook zo, zekering doorgebrand, en pinkers brandden continu.
Nieuw zekering'tje van €0.30 lostte het op ;)
 
zou het kunnen zijn dat de cliniateur niet kapot?
of dat er gewoon verkeerde lichten in zitten(of heeft dat er niets mee te maken:p)

Hoe bedoel je verkeerde lampjes? dat zou het ook nog kunnen zijn jah, als het wattage verkeerd is bijvoorbeeld
 
TNT Ledjes-pinkers doen het op modellen van Booster voor 2004 zonder aanpassen.
En op modellen van Booster na 2004, moet je er een speciale LED-knipperrelais bijkopen.

In die trend kan het hier ook iets zijn misschien ?
 
Zelfde probleem

mijne werken ook alleen brandent, ze hebben wel geknippert.
Na wat gerommel aan me scoot, doet die het nie meer, jah branden.
Nou heb ik ook geen accu der in ligge.
Maar volgends mij is met mijn zekering niks mis mee.
Hoe kan je zien of die kapot is?

Mvg
 
Geeft je accu nog gewoon 12V?
Want bij mijn SR staan de knipperlichten op de accu aangesloten. Zodra die een beetje leeg was, knipperden de knipperlichten ook niet meer, maar gingen ze inderdaad branden. :)

Je voor en achterlampen nog wel gewoon fel?
 
Als je hem standaar zo gekocht hebt zal het warschijnlijk zo wel zijn dat ze continue branden , anders is er met de bedrading gefoefeld of heb je ze verkeerd aangesloten.

zeg dan niks, richtingaanwijzers blijven normaal NOOIT branden, dat hoort niet.

knipperlichtrelais idd kapot, of een zwakke/lege accu (dan branden ze alleen als de motor loopt), of je hebt bijv voor en achter een verschillend wattage (watt) aan lampjes.
 
Klopt, heb geen accu momenteel der op zitte,.
Als ik richting aangeef, dan branden ze , maar geen geknipper.
Dus als ik gewoon een nieuwe accu der in gooi is die weer in normale staat ??
Kom er ook achter dat me benzinemeter niet om hoog kruipt,

Sjonge jonge wat een gepruts allemaal, :S
 
zeg dan niks, richtingaanwijzers blijven normaal NOOIT branden, dat hoort niet.

knipperlichtrelais idd kapot, of een zwakke/lege accu (dan branden ze alleen als de motor loopt), of je hebt bijv voor en achter een verschillend wattage (watt) aan lampjes.
De post waar jij op reageert is van april 2009. ;)
 
Back
Top