Knalpijp

Randydd

Well-Known Member
Hoi, heb een standaard scooter met ringetjes eruit, ik wou weten welke uitlaat de meeste prestaties geeft qua optrekken, welke een hoge top heeft en welke dan ook een begrensing er nog in hebben zitten.

Mijn eigen voorkeur gaat uit naar Bidalot carrera 20, maar dan ook alleen omdat ik die het mooist vind.
En voor de wijsneuzen ik heb gesearcht, maar wil graag nog even wat meningen horen. En het moet een hard geluidje maken, niet zo pruttelen als die standaard pijp.
Bedankt :)

Advertisement - register to remove this

Als je gesearch had dan was je er achter gekomen dat je niet een c20 moet nemen, neem een uit het std rijdje voor onbegrensde scooters. Dus de yasuni R Bidalot s2, gianelli shot etc.

Je kunt de c20 wel mooi vinden maar het zal echt nie goed drijden,
veelste hoogtoerig voor jou scoot

hahah die c20 zal wel mooi zijn voor je ;)
Maarja je moet pas naar de c20 gaan pakken met 1 van de superbeukende cillinder en pas als die getuned zijn.

NRX doet het natuurlijk ook goed op std cillinder

Maargoed die is dus hoogtoerig, op het moment zou ik dan niet zo hard gaan daardoor. Hoeveel maakt dat uit denken jullie? Want ik ga het niet bij een uitlaat houden, dus dat ik later geen nieuwe uitlaat moet kopen omdat die uitlaat die ik nu ga kopen te laagtoerig is. Tog bedankt voor je mening :)

Originally posted by Randydd
Uhm je adviseert me wel een yasuni r, maar geen c20? Die komen uit dezelfde fabriek :) alleen de demper verschilt.

Als het alleen de demper was, dan racede iedereen met een R mee rond ipv een C20 :|

Maar ik zou toch ook gaan voor een Yasuni R of een Shot

Bidalot en Yasuni komen wel uit de zelfde fabriek. Maar zowel yasuni als bidalot hebben een straat en een race uitvoering. Ik heb even gekeken bij mijn andere scooters, daar zitten 2 verschillende versies van yasuni op.
Mijn excuses voor mijn vergissing, want ik dacht dat Yasuni R er alleen was in Race uitvoering.

Nu heb ik een mooie aanbieding gevonden op Scooterparts.nl waar een bidalot straat uitvoering te koop staat met een c20 demper. Dit is dus gelijk aan de yasuni R maar dan met die coole demper :P

Originally posted by Randydd
Bidalot en Yasuni komen wel uit de zelfde fabriek. Maar zowel yasuni als bidalot hebben een straat en een race uitvoering. Ik heb even gekeken bij mijn andere scooters, daar zitten 2 verschillende versies van yasuni op.
Mijn excuses voor mijn vergissing, want ik dacht dat Yasuni R er alleen was in Race uitvoering.

weet je eigenlijk wel wat je zelf schrijft?

C20 is veel te hoogtoerig jah :P, maar is een Gianelli Reverse niet wat voor je.. die ziet er vet gaaf uit (naar mijn mening) en de prestaties mogen dr ook wel zijn op een 50cc.... Veel koppel en hoge top! Tenminste... als je um goed afstelt :P

Wat zijn je verdere plannen nog dan topicstarter? Met welke cilinder en carb wil je gaan rijden dan? En wat je allemaal zegt met je yasuni, raceuitvoering en fabriek, daar snap ik niks van.:? Anders begin met een yasuni R ofzo, die is goed zat;)

yasuni r is het beste indd.. als je die gewoon koopt heh.. en je wil latur nog een laagtoerige 70cc er op pleuren kan die yasuni R ook nog wel.. je gaat waarschijnlijk tog geen zwaar getunede 70cc er op zetten.. dus hou het maar gewoon op yasuni r.. lijkt ook nog op de c20..

Zo te zien moet topicstarter nog veel leren. C20 is de eerste tijd voor hem out of the picture denk ik, dus begin maar fijn met iets als: Yasuni R, Bidalot S2, Giannelli Shot. Die presteren goed op je std cilinder en als je met andere cilinders gaat knoeien heb je ook nog wat aan deze uitlaten. Voordat jij een C20 nodig hebt voor een Manston, Speed of whatever setup duurt nog wel een tijdje denk ik, als het uberhaupt ooit zo ver komt natuurlijk :)

good luck

Sorry jongens van de shit die me broertje hier allemaal vraagt, hij heeft eergister een scooter gekregen voor z'n verjaardag en gaatie hier op mijn naam beetje gare dingen vragen. Betwetertje..