knallen uit uitlaat

dj_alexis

Well-Known Member
hey

ik heb een probleem met mijn buxy
ik heb sinds kort een nieuwe cilinder metrakit 70cc giet ac
heb hem nu afgesteld maar als ik ff naar hoogere snelhijd ga rond de 70 begint hij na half minuutje terugtevallen
en te knallen uit de uitlaat heb geen iedee waar het van komt heb bobine en bougiekabel en dop net vervangen

mijn setup
metrakit 70cc giet ac
standaard carb
leovince zx
hebo vario
hebo verstelbare koppeling
power 1 krukas
stage 6 lagers en keeringen
malossi membraam plaatjes
standaard luchtfilter onbegrensd
mischien nog wat vergeten

afstelling
rollen 4.6 gram
drukveer malossi rood
trekveren hebo rood
sproeier 86
bougie br6 hs

khoop dat julie me kunnen helpen

mvg alex
 
Advertisement - register to remove this

meestal gaat die gewoon los zitten geloof ik weet verder ook niet nog nooit eentje los zien gaan ofzo(A)
misschien weet melf het wel..

mja heeft die een elec shoke?
misschien blijft die shoke der wel veel te lang in hangen, zodat er veel te veel benzine in die carb en inlaat hangt en loopt t de uitlaat in en ontsteekt die op een of andere manieeer ofzo
 
kheb net me vario der af gehaal der achterin is het best vettig en onderaan me keering hangt een beetje roode spul denk me mengsmering
hoe kan ik nu die keering er terug inkrijgen of eerst maar eens kijken of die er echt uit is
 
ik snap er niks van heb ik nog geen 2 maanden erin steken samen met lagers en krukas vervangen
zit 3 maand garantie op door dealer gemonteerde onderdelen dus gaan zij het ook maar fixen dan als ik em er niet zelf terug inkanduwen
 
mja , het is dus niet gezegd dat dat het is is ;)

verder is er natuurlijk geen garantie dat de krukaskeerring erin blijft zitten, bijv. als de scooter verzopen is en niet wil lopen kan het zijn dat de keerring eruit komt doordat er te veel mengsel in het carter staat , en/of de onsteking problemen veroorzaakt..

dus dan is ie wel goed gemonteerd..

maar ook zijn er zat die deze keerringen niet goed monteren natuurlijk..
 
epc gaat het maken zijden ze dus jah valt onder de garantie
en wat als er een nieuwe keering inzit en hij ploft nogsteeds ?
ontsteking gaar ?
lijkt me raar hij doet het alleen als die bitje warmer wordt lijkt me
en als ik dan weer ff stationair laat lopen rijdt die weer ff fatsoenlijk tot die weer warmer is

mvg
 
mja , dat is gewoon half werk..

een krukas monteren is juist een eitje , een scooter goed maken is veel lastiger..

het is dus verstandiger voor jou om gewoon de scooter daar ook klaar te laten maken..
 
Back
Top