knallaroo

UPDATE 25 - 4 - 2009

Jaajaa ben weer trug met updates!
veel verandert in de tussentijd:p

wat is er allemaal gebeurd? (niet chronoligische volgorde)
-c21 aangeschaft
-28mm mik rondschuif verpatst
-testen met 24mm stage 6 ( brol)
-andere rad gepakt + goede ophanging gemaakt
-frame gespoten (grondlak)
-frame gedeelte om de originele tank heen afgeslepen

paar fotos:


125dgd.jpg

136wtz.jpg

007vkg.jpg
 
Last edited:
UPDATE 2 - 5 - 2009

slecht nieuws!

maandag avond wezen testen. ineens bam! vastloper! :(
naja boeltje gelijk er vanonder gepleurd. hapje uit de wand verdwenen :S nouja niet helemaal verdwenen, het zat op mijn zuiger vastgesmolten:p

Binnenkort nog maar is bestelling doen!

Verder heb ik de wallaroo flink verlaagd aangezien ik toch niet kan rijden :)

011qkk.jpg


gr
 
Heb je die stage 6 stickers gekocht?
want vriend van me zei zo van ja je moet gwn een mail sturen en dan sturen ze gratis stickers .. Is dat zo
 
Heb je die stage 6 stickers gekocht?
want vriend van me zei zo van ja je moet gwn een mail sturen en dan sturen ze gratis stickers .. Is dat zo


ja daar heb ik ook wel is van gehoord, maar ik heb gewoon een stickervel gekocht voor 5 euro bij een zaak uit de buurt ;)
 
Zonde van de vastnaaier, wat was de oorzaak?

stukje van de cilinderwand heeft losgelaten :S ik denk dat hij gewoon te warm is geworden (ik heb nog geen waterpomp :$) ik weet het het is behoorlijk stom !


dernet bestelling gedaan @ josdijkman :

Nieuw zuigertje (vlakke bovenkant) athena racing
castrol a747
pakkingsetje voor de s6
benzine snelsluiter (handig apperaatje!:O)
 
Dat is idd. een beetje erg beun.

Zou je niet eerst even alles netjes op orde maken? Alles een leuk kleurtje geven, netjes en rustig in elkaar zetten?

Het project heeft wel potentie, maar het komt er niet echt uit ;).

Ga je je cilinder nu een nieuw wandje geven? Aangezien er een stuk uit is.

Want met alleen een nieuwe zuiger kom je er niet ben ik bang.
 
Dat is idd. een beetje erg beun.

Zou je niet eerst even alles netjes op orde maken? Alles een leuk kleurtje geven, netjes en rustig in elkaar zetten?

Het project heeft wel potentie, maar het komt er niet echt uit ;).

Ga je je cilinder nu een nieuw wandje geven? Aangezien er een stuk uit is.

Want met alleen een nieuwe zuiger kom je er niet ben ik bang.


haha, sorry zo werk ik nie :p
Het is btw een beetje lowbudget project, En het uiterlijk is niet zo belangrijk vind ik, ik bedoel je kunt wel een supermooie scooter hebben, maar dan geen geld meer hebben om hem snel te maken. Dan kom je natuurlijk niet ver als het om een sprint scooter gaat.

uiterlijk werk gebeurt wel, maar gaat wat langzamer als de motorische veranderingen;)

Vanmiddag overange vario erin bouwen + 28 s6 R/T testen :D
 
haha, sorry zo werk ik nie :p
Het is btw een beetje lowbudget project, En het uiterlijk is niet zo belangrijk vind ik, ik bedoel je kunt wel een supermooie scooter hebben, maar dan geen geld meer hebben om hem snel te maken. Dan kom je natuurlijk niet ver als het om een sprint scooter gaat.

uiterlijk werk gebeurt wel, maar gaat wat langzamer als de motorische veranderingen;)

Vanmiddag overange vario erin bouwen + 28 s6 R/T testen :D

busje verf en wat schuurpapier is niet zo duur :p

Zit er al een torque driver in van mina ?

Heb je die spijl van die stage 6 nu zo super dun gelegd ?
 
busje verf en wat schuurpapier is niet zo duur :p

Zit er al een torque driver in van mina ?

Heb je die spijl van die stage 6 nu zo super dun gelegd ?

nja oke, maar zonder proffesioneel gespoten kappen T.W.V. 1000 euro ben je niks op dit forum:p

nog geen torque driver, Ik sprokkel op het gemakje overal onderdeeltjes vandaan:p

ja die spijl vrij dun idd, magoed, alles voor een groter uitlaatpoort-oppervlak :D
 
nja wrm niet met de spuitbus ;)? gaat ook goed als je alles goed schuurt, onvet en primed hoor :)


hmm weetniet, bij mij mislukt spuiten ALTIJD :p

en kappen moeten nog verzaagd worden omdat de rad en reservoir nog in de weg zitten etc,

verder is vandaag WEEER de koppakking gesneuveld (o-ring) ik snap niet hoe het alsmaar gebeurt, dit is al zeker de 10e keer ofzo :S

naja ik ga denkik binnenkort maar is de hebo manston replica testen
 
Hoeveel cilinders ga je nog testen?
Je verandert de hele tijd van cilinders omdat je ze kapot rijd8P. Zou je niet eens 1 cilindertje proberen heel te houden?

Wel leuk om nog eens een wallaroo te zien;)
 
Hoeveel cilinders ga je nog testen?
Je verandert de hele tijd van cilinders omdat je ze kapot rijd8P. Zou je niet eens 1 cilindertje proberen heel te houden?

Wel leuk om nog eens een wallaroo te zien;)

eh, ik heb nog maar met 1 cilinder gereden.. en daar rijd ik nu nogsteeds mee.. nieuwe zuiger etc

maar wil wel is weten hoe die manston replica presteerd :)
 
Back
Top