This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Km teller kapot

speedfigh2xrace

Well-Known Member
Hallo,

ik heb laatst stilgestaan en naar huis moeten lopen omdat de v-snaar geknapt was ik heb gelijk de rest van de scooter beetje nagekeken en me km teller is ook kapot die draait niet meer. Ik heb nagekeken in het stuur of die nog aangesloten zat en onder ook bij het wiel. Ik denk dat er gewoon een nieuwe km teller kabel in moet maar dat weet ik niet zeker weten jullie wat er anders aan de hand zou kunnen zijn? Verder heb ik ook problemen met mijn electrische start ik heb de accu vervangen maar daar lag het niet aan. Volgens mij is het startmotortje kapot want als ik hem aan wil doen hoor ik wel een zoem geluid maar hij draait niet verder hij blijft vast zitten. Kan ook dat het tandwieltje versleten is misschien? Weten jullie misschien wat ik hier het beste mee kan doen voordat ik het verkeerde koop en het niet daaraan lag dan kan ik het eens gaan nakijken want het scheelt veel geld als ik het zelf doe ipv bij een fietsenmaker.
Ik heb een speedfight 2 x-race.

gr ralph:?

Meestal is het gewoon de kabel die breekt... bij Aeroxen iig een veel voorkomend probleem.

kan best zijn dat je accu (bijna) leeg is, dan gaat ie ook alleen maar zoemen, omdat ie niet genoeg kracht meer heeft alles aan te drijven

laad um eens op, en kijk of het weg is

meet aan de draden welke je startmotor aansturen eens.
en peugeot staat er om bekend dat de startmotor daar geregeld stuk gaat.

wat je kilometer tellerkabel betrefd , das een kwestie van vervangen
en hij zou het weer moeten doen.
let wel dat je dan je complete voorkap komt aan het demonteren hier voor.
zeg het maar even zo dat je niet denkt van : dat doe ik wel even.