Km teller jog rr werkt niet

Sandero5

New Member
Goedemiddag,

Mijn KM-teller doet het niet meer. Was aan het rijden en toen ik thuis kwam zag ik open dat de teller niets meer doet. Als de accu eruit is en ik start de scooter dan gaat de teller niet van 0 naar 80 dus aan de tellercomputer ligt het denk ik. Printplaat verkregen en ik kom niets bijzonders bezig


Wat zou het kunnen zijn? Hoor van jullie
 
Advertisement - register to remove this

Vanaf je voorwiel loopt de tellerkabel (3 draden zijn heel erg dun en dus gevoelig voor knakken, rood, blauw, zwart) naar je kabelboom en van je kabelboom naar de teller. Ik weet niet uit het hoofd op welke spanning moet staan, maar als je hier bij gevraagd kijk zie je mijn vraag voor een kabelboom, daar is de tekening geplaatst.

Even alle drie doormeten en ik denk dat je je antwoord heb.
 
Vanaf je voorwiel loopt de tellerkabel (3 draden zijn heel erg dun en dus gevoelig voor knakken, rood, blauw, zwart) naar je kabelboom en van je kabelboom naar de teller. Ik weet niet uit het hoofd op welke spanning moet staan, maar als je hier bij gevraagd kijk zie je mijn vraag voor een kabelboom, daar is de tekening geplaatst.

Even alle drie doormeten en ik denk dat je je antwoord heb.
Dat klopt maar de teller hoort soort op te starten, hij moet even van 0 naar 80 gaan en dan weer terug. Dit zou hij ook moeten doen zonder dat er een signaal is vanaf de sensor
 
Dat klopt maar de teller hoort soort op te starten, hij moet even van 0 naar 80 gaan en dan weer terug. Dit zou hij ook moeten doen zonder dat er een signaal is vanaf de sensor
Oh serieus? Dat heeft die van ons nooit gedaan. Ook nu met een zo goed als nieuwe kabelboom niet.
 
Back
Top