KM stand voor AREA 51

areabobo

Well-Known Member
Heey, ik sta op het punt een area te kopen, hij heeft 17.000 km gelopen, de lak is stark, maar wat zou je er voor betalen.
hij heeft alle papieren er bij alleen ff een kentteken maken.
de prijs is 1249 euro.
Is dat goed of betaal ik dat te veel kwa km stand
 
Advertisement - register to remove this

is wel een redelijke prijs denk mischien iets te veel maar veel andere factoren tellen mee zoals. is hij goed onderhouden, is hij opgevoerd ect. ect
is een beetje moeilijk te zeggen zo.

de area met weinig km sterft natuurlijk wel langzamer zeker uit :)
 
ligt er ook aan uit welk jaar hij is,

ik vind btw 1249 wel vrij veel voor een 2de hands met 17000 km, als ik zo op marktplaats kijk zijn er genoeg scooters te koop met dat aantal km voor prijzen rond de 800-1100
 
er is rustig mee gereden, er zat een koffer achter op, en ik denk niet dan een knul van 16 tot 18 met een koffer op gaat rijden.
ziet er ook heel er gstrak uit.
nooit opgevoerd dus. tog best goed (denk ik).
 
Uit welk jaar komt de scooter, dit speelt namelijk ook een belangrijke rol. Voor een scooter uit 2000 met 5000km op de teller kun je niet hetzelfde vragen als voor een scooter uit 2006 met 5000km op de teller. Ook zou ik als ik jou was proberen nog wat af te bieden.
 
Precies, een km stand zegt opzich vrij weinig. Er zijn zat scooters die 7.000 km hebben gereden die in veel minder goede staat zijn dan sommige scooters van 17.000... Ligt maar net aan hoeveel er mee gekloot is, hoe die onderhouden is, hoe er mee gereden is enz. Trouwens ook waar er mee gereden is... In de stad rem en trek je meer op, op het platte land meer lange rechten stukken...
 
Back
Top