Klopt dit?!?

Status
Not open for further replies.

Moustafa

SFX-Productions
hoi

Kheb ergens op een site zien staan dat de Hebo Manston II minimaal 18 tot 24 pk kan leveren. Kan dat?

mzzl!

Advertisement - register to remove this

k vind et beetje onzin.. k denk dat de Manston wel iets van 17-19pk untuned en goed afgesteld kan halen...
maar 24pk.. :rolleyes:
Xsh haalde met hun snelste blok (speed blok uiterst tuned) de hoogste score op minarelli in Nederland met 22,2pk dus lijkt me sterk dat je met een standaard Manston2 al hoger scooter..

WAUW weer dat onnozele gelul. Er is helemaal niemand die t geprobeert heeft om zoveel vermogen te halen uit de Manston , hoe kan je t dan gaan zeggen dat t niet kan.

Ik kan me nog herinneren dat een EVO ook traag was. Totdat er ineens een Meneer Valentino Mijer met wat data kwam. Toen was er ineens 20PK uit een standaard evo gehaald

Het zou zomaar kunnen, alleen is er inderdaad nog niemand die het hem heeft geflikt. 24 pk met een normale inlaat en normale brandstof lijkt me een beetje overdreven, maar 20+ zal zeker wel mogelijk zijn. Maar dat is ook het geval met speed en evo. Standaard is een manston2 iig niet zo snel als evo/speed voor zover ik getest heb.

Maar er over discuceren heeft imo weinig zin. Zijn al teveel discussies over geweest en er kwam niks nuttigs uit.
Misschien bedoelen ze krukas pks :P

Maar deze kan beter dicht aangezien het toch een welles nietes discussie gaat worden.
Testen is de enige optie.

Status
Not open for further replies.
Back