Klopt dit???

Advertisement - register to remove this

gezien de setup is dit wel te doen

maarja, je weet een hoop dingen niet, zit de start erbij gemeten of is dit gewoon vanuit stilstand, anders heb je nog reactietijd...
en op 450 meter kan je meer goedrijden, wat op 150 meter hier niet goed kan... als je bv je variosysteem niet helemaal lekker hebt kan dat op 150 meter een groter verschil opleveren als op 450 meter... lijkt mij

mja, mol deed 14,5 secs over de 400m en met nx maar 13.9 geloof ik. (met een top van 136?)
hij had contact met mensen uit weet ik veel waar die met een 70cc de 400 meter al in 13.x deden zonder nx, dus het is gewoon mogelijk...

beter als mol zelf ff reageert :P

edit: laat dit nou net die gast zijn waar mol het over had, het is dus zeker wel mogelijk !

Last edited:
Aerox-Evo70 said:
mja, mol deed 14,5 secs over de 400m en met nx maar 13.9 geloof ik. (met een top van 136?)
hij had contact met mensen uit weet ik veel waar die met een 70cc de 400 meter al in 13.x deden zonder nx, dus het is gewoon mogelijk...

beter als mol zelf ff reageert :P

edit: laat dit nou net die gast zijn waar mol het over had, het is dus zeker wel mogelijk !
Lol, niks aan toe te voegen. Destijds reden wij met ongeveer 17pk op het achterwiel zonder NX (dit ivm kapot membraan en nog wat schoonheidsfoutjes) en met NX rond de 23-24pk.
Die gozer uit de Filipijnen weegt minder dan Koen, ze scoot weegt minder dan het frame wat wij gebruikten en naar schatting zit hij toch wel boven de 18pk, als je ervanuit gaat dat hij kampioen is in zijn klasses, snelle tijden rijd e.d. moet dat ook wel gewoon kloppen. En nogeens de mogelijkheid tot vele 400m sprints per jaar.
Ik durf het aan om te zeggen: geef mij een dag + sprintframe van Koen waar we toendertijd mee reden en zeker weten dat 13,5 of lager mogelijk is. Onder de 13 met NX sluit ik ook zeker niet uit, maarja ik heb geen geld om even naar Engeland te gaan om een dagje 400m sprints te doen :W Dus het blijft gissen totdat we sneller gaan!

Back