This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Klopt dit?!

Rik491

alles race
hooi,
ik heb een Hebo 70cc gietijzer cilinder met 17,5mm carburateur, powerfilter, de uitlaat is uitgeboord en de rest standaard.

Eerst had ik een 12mm carburateur en reed ik met sproeier 82. Nu ik een 17,5mm heb rijd hij pas een beetje goed met een 114 (en ik ben nog aant afstellen, het word waarsch. een nog grotere..). Is het normaal dat ik ineens zo ver omhoog ga qua sproeier of doe ik tog egt wat fout?!

Alvast bedankt

gooi die klerefilter dan ook in de sloot , dat gaat je gewoon niks anders dan problemen brengen die troep, ik snap ook niet waarom dat er in godsnaam op zit...

gewoon std filter erop zetten en met 90 oid beginnen ..

ik ben nooit boos , alleen verafschuw ik powerfilters om 2 redenen, ze zijn gewoon lastiger af te stellen en zijn weersgevoeliger en het geeft een enorm lawaai.

een powerfilter is ook onnodig , alleen wanneer je echt zware setups hebt , en dan nog verkies ik een kartbox of airbox oid over een powerfilter

ik ben het volkomen met melf eens, orgi filtertje steken, desnoods zonder prob, je zal zien hoever je weer terug gaat in sproeiers. met een "power"filter haalt je ni meer vermogen uit je blok maar meer troep erin