Klok instellen GTS Bravo

Advertisement - register to remove this

Staat dat niet in de gebruikershandleiding dan?
Anders de dealer even bellen voor een digitale versie van deze gebruikershandleiding.
 
Ja, heb ik al gedaan. Maar de dealer laat niets van zich horen...
Staat niet in de papieren handleiding, die overigens maar zeer beperkt is.
 
@Artie12,

het zou wel leuk zijn als je deze methode ook hier even kenbaar maakt zodat andere leden, die tegen hetzelfde probleem aanlopen, ook de oplossing op dit forum kunnen vinden.

Je vereeuwigd hiermee ook je reputatie als GTS Bravo klok expert. ;)

Persoonlijk vermoed ik door dat zwarte knopje gedurende een aantal seconden in te houden terwijl de kilometerteller op de totaalstand staat.
Daarna door korte pulsjes te geven de uren kunt instellen om vervolgens weer met een lange puls om te schakelen naar de minuten om dan weer met korte pulsjes de minuten in te stellen.

Tenminste zo werkt dit bij mijn GTS weliswaar van het merk Vespa.

Maar zeker weten doe ik dit dus niet daarom heb ik ook niet meer gereageerd, maar misschien kun je zelf beter uitleggen hoe het werkt.

In iedergeval fijn dat het is opgelost en veel plezier met je Scoot.
 
Ja dat klopt helemaal.
Had ik het maar eerder van je gehoord
Dus voor de zekerheid: Het gaat als volgt:

Zorg dat de km teller op de totaalstand KM staat. Let op: Dit is de enige stand waarop het kan.
Houd het knopje ingedrukt een aantal seconden totdat km begint te knipperen.
Daarna kun je door korte pulsjes te geven de uren instellen om vervolgens weer met een lange puls om te schakelen naar de minuten om dan weer met korte pulsjes de minuten in te stellen.
Post automatically merged:

@Artie12,

het zou wel leuk zijn als je deze methode ook hier even kenbaar maakt zodat andere leden, die tegen hetzelfde probleem aanlopen, ook de oplossing op dit forum kunnen vinden.

Je vereeuwigd hiermee ook je reputatie als GTS Bravo klok expert. ;)

Persoonlijk vermoed ik door dat zwarte knopje gedurende een aantal seconden in te houden terwijl de kilometerteller op de totaalstand staat.
Daarna door korte pulsjes te geven de uren kunt instellen om vervolgens weer met een lange puls om te schakelen naar de minuten om dan weer met korte pulsjes de minuten in te stellen.

Tenminste zo werkt dit bij mijn GTS weliswaar van het merk Vespa.

Maar zeker weten doe ik dit dus niet daarom heb ik ook niet meer gereageerd, maar misschien kun je zelf beter uitleggen hoe het werkt.

In iedergeval fijn dat het is opgelost en veel plezier met je Scoot.
Weet je misschien ook welke windschermen compatible zijn met de GTS Bravo?
 
Last edited:
Back
Top