kleuren grimeca achterremklauw??

[Steef]

Banken?? PM!
ik wil graag weten welke kleuren deze klauw te krijgen is, het is diegene met de banjoaansluiting onderaan....

Het gaat me om ALLEEN de originele caoting. iemand?
 
Advertisement - register to remove this

Kijk, het zit zo: Ik rij nu met 12 inch velg achter maar nu past mijn brembo remklauw niet. Ik heb nu een grimeca en die past wel gelukkig, maar die is rood en ik heb geen zin om mijn remklauw te gaan spuiten omdat het toch afbladert.. daarom zoek ik een andere standaardkleur..
 
dat is raar , wat voor brommer en wat voor velgen dan?

Malaguti heeft iig grimeca , in rood en grijs/zilver.

mja , mooie remklauwen vinden valt meestal niet mee , de grimeca's zijn er voor minarelli iig zover ik weet niet in goudkleurig geweest , alleen in rood en grijs/zilver , mischien nog in zwart.
 
nja, omdat gewoon spuitbus lak, helemaal slecht tegen remvloeistof kan, en bij de remklauw die pin ontbreekt wat er doorheen gaat. dus weet niet of dit duur is.

Ik weet wel dat er motip remklauw lak is, maar das in rood/geel/blauw en die kleuren kan ik allemaal niet echt gebruiken.
 
ik gebruik gewone spuitlak en dat blijft mooi zitten , overigens kan geen enkele lak tegen remvloeistof , het moet in de eerste plaats al niet OP de klauw maar IN de klauw ,dit is meestal wel te verkomen. ook is het niet zo dat de lak er meteen af gaat , dus als je het met een doekje eraf veegt gebeurd er weinig.

die pennen zijn los leverbaar en kosten maar een paar euro per stuk , soms zelfs nog geen 2 euro.
 
dan is dat waarschijnlijk van de eerste types SR Racing , ofwel de rossi uitvoering in grijs/rood..

kans dat je daar nog een goeie remklauw van vind :X

mja, alles valt te spuiten of te coaten natuurlijk.
 
Back
Top