kleur ideetje

Dimer

De Bonke
3097.JPG

3095.JPG


Ik wil m'n velgen, frame, carterkap, stuur en waterpompdeksel een ander kleur gaan geven.
Maar ik weet niet wat...
Ik wilde ze eerst smoked chrome laten spuiten, maar nu is die spuiter failliet, gaat dus niet door.

Ik vind zwart (hoogglans) opzich ook wel mooi. Maar ik heb nog steeds niet iets gevonden waarvan ik dacht, dat IS 'm!
Ik weet het, misschien niet echt origineel als jullie mijn kleur gaan bedenken, maar ik weet het ook ff niet. Dus ideeen zijn altijd welkom :)
 
Advertisement - register to remove this

Of beplakken met carbonplaat. Dat heb ik ook een keer gezien geeft een erg leuk effect.

Voordeel hiervan is dat het makkelijk te snijen en te bevestingen is. :)
 
polijsten heb ik ook aan gedacht, maar dat moet je blijven onderhouden. En dat is redelijk lastig met m'n frame. Ik ga niet elke keer als ik dat ding ga poetsen m'n Street uitelkaar halen. En beplakken met carbonplaat... ik hou niet zo van die neppe carbon look.

Ik ben lastig he :)
 
als die spuiter failliet is.. kan je niet voor een low price die smoked kleur kopen ? (of hoe zit dat :rolleyes: ) Dat je het ergens anders aat doen of eventueel zelf...
 
Originally posted by StreetMaster
polijsten heb ik ook aan gedacht, maar dat moet je blijven onderhouden. En dat is redelijk lastig met m'n frame. Ik ga niet elke keer als ik dat ding ga poetsen m'n Street uitelkaar halen. En beplakken met carbonplaat... ik hou niet zo van die neppe carbon look.

Ik ben lastig he :)
Kan je de velgen van de storm van Joor nog herinneren. Nu te zien bij de Sym Jet van Tinne geloof ik.
Maybe dat dat wat voor je is. Ik weet niet of het met een frame mogelijk is, maar volgens mij wel. Voor info moet je contact opnemen met Koopmans. Verder is het niet goedkoop ofzo.
 
heb je een voorbeeld van Diamant zwart?

@ mol, ik ken die velgen nog wel van Joor. Zijn erg mooi, maar om m'n hele frame zo te doen... ik hou het iig in gedachten :)
 
Velgen + cartercap nacht blauw en frame donkerblauw tegen zwarts aan.
Ik weet niet of je da mooi vind maar lijkt me wel iets.

of je velgen wit en je cartercap ook die kleur rood en je frame met chromeverf bespuiten ofzo zodat het toch glanst dan.
 
Diem we gaan gewoon polijsten :p, Is toch uber, zondag polijst dag:D

Misschien kan die bolle wel wat regelen, we boeken morgen wel ff langs;)
 
Back
Top