D daniels Well-Known Member 23 June 2022 #1 Hey, ik heb altijd 2 takt gereden en heb sinds kort een sym fidde 2 4 takt uit 2011, nu wil ik mijn kleppen stellen,. Ik vraag me af welke klep boven zit en welke onder. Inlaat gaat op 0.5 en uitlaat op 0.10 zover was ik al haha. Wie kan me helpen?
Hey, ik heb altijd 2 takt gereden en heb sinds kort een sym fidde 2 4 takt uit 2011, nu wil ik mijn kleppen stellen,. Ik vraag me af welke klep boven zit en welke onder. Inlaat gaat op 0.5 en uitlaat op 0.10 zover was ik al haha. Wie kan me helpen?
eurokit Broem Broem Pff Pff 23 June 2022 #3 Als je de inlaat klep wil weten, moet je kijken waar je carburateur of injector zit Als je de uitlaat klep wilt weten moet je kijken waar je uitlaat zit. Upvote 0 Downvote
Als je de inlaat klep wil weten, moet je kijken waar je carburateur of injector zit Als je de uitlaat klep wilt weten moet je kijken waar je uitlaat zit.
D daniels Well-Known Member 24 June 2022 #4 Idd xe uitlaat zit onder, de carb zit boven.. dus inlaat boven uitlaatklep beneden.. tnx! Upvote 0 Downvote