Y youri44 Member 3 February 2023 #1 Beste lezer, zou je met rem reiniger je kleppen kunnen schoon maken. het gaat om een Piaggio zip 4takt 2v de kleppen zijn kool zwart. Als het niet kan waar zou je het dan wel mee kunnen (niet dure dingen)
Beste lezer, zou je met rem reiniger je kleppen kunnen schoon maken. het gaat om een Piaggio zip 4takt 2v de kleppen zijn kool zwart. Als het niet kan waar zou je het dan wel mee kunnen (niet dure dingen)
Y youri44 Member 3 February 2023 #3 Brute-Force said: Google eens op : Kleppen Reiniger. Click to expand... Ja weet ik maar zou het ook met rem reiniger kunnen want dat heb ik namelijk leggen
Brute-Force said: Google eens op : Kleppen Reiniger. Click to expand... Ja weet ik maar zou het ook met rem reiniger kunnen want dat heb ik namelijk leggen
G GlennB Active Member 3 February 2023 #4 youri44 said: Ja weet ik maar zou het ook met rem reiniger kunnen want dat heb ik namelijk leggen Click to expand... Wat meer info is wenselijk Zitten de kleppen nog in de kop? Heb je de kleppen los? Remreiniger kan geen kwaad maar schoon ga je het er niet mee krijgen.....
youri44 said: Ja weet ik maar zou het ook met rem reiniger kunnen want dat heb ik namelijk leggen Click to expand... Wat meer info is wenselijk Zitten de kleppen nog in de kop? Heb je de kleppen los? Remreiniger kan geen kwaad maar schoon ga je het er niet mee krijgen.....
Y youri44 Member 3 February 2023 #5 Glenn123 said: Wat meer info is wenselijk Zitten de kleppen nog in de kop? Heb je de kleppen los? Remreiniger kan geen kwaad maar schoon ga je het er niet mee krijgen..... Click to expand... Oké dankje ja ik heb mijn cilinderkop eraf dus kleppen zitten er nog in
Glenn123 said: Wat meer info is wenselijk Zitten de kleppen nog in de kop? Heb je de kleppen los? Remreiniger kan geen kwaad maar schoon ga je het er niet mee krijgen..... Click to expand... Oké dankje ja ik heb mijn cilinderkop eraf dus kleppen zitten er nog in