Klepje

bigbear

New Member
Goedendag,

Ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen als Jasper.

Voor mijn vrouw heb ik vandaag een tweedehands VOM Bella Milano scooter gekocht.

Nu is het zo dat onderaan dat deel waar je op zit, en je je voeten op de treeplank hebt en met je hakken tegen de achterkant komt zeg maar, een klepje met een slot zit. De verkoper zei dat het niets was, maar waarom zit er dan een slotje? (waar ik overigens geen sleutel van heb).

Heeft iemand enig idee?

Bij voorbaat mijn dank.

Groet, Jasper
 
Advertisement - register to remove this

Je bedoelt waarschijnlijk het kleine klepje wat onder je buddyzit , zit op de treeplank . Dit is een klepje , bedoelt om bij je kleppendeksel en bougie te komen , bij mij past de sleutel van het contactslot hierop. Maar doe geen moeite want je komt er amper doorheen met èèn hand. Zie de pijl , is het dat klepje ?
 

Attachments

  • afbeelding_Santini_Firenze_scooter_1_1.jpg
    afbeelding_Santini_Firenze_scooter_1_1.jpg
    63.4 KB · Views: 12
Je bedoelt waarschijnlijk het kleine klepje wat onder je buddyzit , zit op de treeplank . Dit is een klepje , bedoelt om bij je kleppendeksel en bougie te komen , bij mij past de sleutel van het contactslot hierop. Maar doe geen moeite want je komt er amper doorheen met èèn hand. Zie de pijl , is het dat klepje ?
Ja, dat is het helemaal. Ik heb het slot ingespoten met WD40 en probeer het morgen nog eens. Bedankt
Post automatically merged:

Werkt de sleutel van je contactslot niet?
Ga ik morgen, na inspuiten met WD40, weer proberen. Thanks
Post automatically merged:

Werkt de sleutel van je contactslot niet?
Werkt de sleutel van je contactslot niet?
Ga ik morgen, na inspuiting vandaag met WD40, weer proberen. Dank je
 
Ja, dat is het helemaal. Ik heb het slot ingespoten met WD40 en probeer het morgen nog eens. Bedankt
Post automatically merged:


Ga ik morgen, na inspuiten met WD40, weer proberen. Thanks
Post automatically merged:



Ga ik morgen, na inspuiting vandaag met WD40, weer proberen. Dank je
Goedemorgen allen, gisteren het slot ingespoten en zojuist ging hij open. Wel met enige moeite maar toch open. Er achter zit een leeg ' bakje', verder heeft het geen nut. Ook geen bougie te bekennen. De scooter is een VOM Bella Milano, was ik geloof ik vergeten te melden. Dank voor jullie meedenken!
 
Bij mij is het klepje met slot gewoon de tankklep, Onder het klepje zit de draai dop van de brandstoftank om te kunnen tanken en verder niks. Ook geen ruimte
 
Back
Top