Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
weet iemand hoe ik aan een omvormer / condensator ofzo?:p kom van 230 volt naar 12 volt DC

of is daar een andere benaming voor?

alvast bedankt:D

edit*
mischien zoiets?
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/...8A&no_brotkrumennavi=1&product_show_id=510557

http://www.obelink.nl/ws/product_detail_maten.asp?id=359
Adapter is een meer gebruikt woord ;)
De 1e link doet het niet, die van de 2e link is wel bruikbaar (6A zul je niet nodig hebben voor de verlichting, maar dan heb je iig genoeg power).
Wel ff opletten dat je de + en - goed aansluit.
 
Ben op zoek naar de screensaver waarin een animatie (auto) motor blok in z'n geheel wordt opgebouwd.

er is er ook een waarin je een animatie motorblok ziet lopen
als iemand me hiermee kan helpen.
 
..

Die getekende sprinter hier links boven in de hoek onder scooterforum.net ,die was er ook een met wat rook erbij en dat die meer over het stuur hing en dan in het zwart wit.
weten jullie waar ik die ergens duidelijk kan vinden ,heb alles afgezocht maar kon hem niet vinden

iemand ?
 
hey weet iemand een poster site? ik ben nml op zoek naar 2 posters van the godfather:
Poster_26285.jpg

dus met il padrino (niet The Godfather), of zonder tekst.

en deze alleen dan dat ie ahw air guitar speelt, of ergens naar wijst
MPP50075~The-Godfather-Posters.jpg

iemand nog meer sites waar dit te vinden is?
 
Weet iemand hoeveel invoerrechten/ BTW. erbij komt vanuit Amerika.

Ik heb een keer gehoord eerst +19% btw. en daar nog is 20% overheen aan invoerrechten klopt dit een beetje?
 
Ik heb hier nog een spel liggen... (pc) 24h le mans. Maar als ik het geinstalleerd heb zegt die '' error blabla dat ik directx 8.1 nodig heb'' maar zelfs na het downloaden van dat programma blijft die dit aangeven...

Iemand idee wat ik daaraan kan doen?
 
gewoon in de gaten houden tot ze een beetje bruinig worden(niet voor de oven blijven staan natuurlijk, gewoon af en toe kijken:+).
denk rond de 10-20 minuten.
 
Ik heb hier nog een spel liggen... (pc) 24h le mans. Maar als ik het geinstalleerd heb zegt die '' error blabla dat ik directx 8.1 nodig heb'' maar zelfs na het downloaden van dat programma blijft die dit aangeven...

Iemand idee wat ik daaraan kan doen?

ik heb t toen teruggebracht en een ander spel gekocht:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top