Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
het is ook echt een type hond voor tom, zowel baas als hond moeten ze afschieten :D

Beesten zijn lijp, diegene die ze hebben verweren zich altijd leuk met het feit, mijne is niet zo, maar van binnen zijn ze al lijp voordat ze geboren zijn.

anyway, hijs nu weer weg hier +ralf+ komt tijdelijk ofso, hoop dat tie nooit meer terug komt
 
ja:) er moet eerst wat gebeuren,

wat remco net al poste, vanmiddag hield hij hem al niet. tis dat die marrokaan hem nog net beet had, geen idee hoe het anders gelopen had, of die wou spelen of hem wou pakken, dunno. maar mijn hond is al 6 :). geen idee hoe dat afloopt als die hem pakt, wsh wint hij het wel, maar ik wil niet dat ik mijn hond verlies door een een of andere kut neger die stoer moet doen door een lijpe hond is huis te nemen.

daarom dus de vraag of je er niet een instantie voor kan bellen ofso :)


Maar zolang de hond niet aangelijnt is mogen ze er gewoon mee lopen. Ik zou als hij een keer niet aangelijnt is, eens foto's maken. En als er dan iets gebeurd die foto's erbij betrekken :).

En Ik heb thuis een rottweiler... (dus niet dat ik een grote hond hater ben). Maar die bewaakt eigenlijk alleen ons terrein. En als ik met hem ga wandelen kijkt die letterlijk nog niet om naar een andere hond :). Ligt er gewoon aan hoe je hem opvoedt.
 
Wat moet je voor je vader kopen die vandaag jarig is 8P Hij heeft eigenlijk alles al wat die nodig heeft...kan maar niks bedenken. Iemand een idee wat iedere vader wel zou vinden om te krijgen??? Alvast bedankt :)
 
Wat moet je voor je vader kopen die vandaag jarig is 8P Hij heeft eigenlijk alles al wat die nodig heeft...kan maar niks bedenken. Iemand een idee wat iedere vader wel zou vinden om te krijgen??? Alvast bedankt :)

Iets in de richting van een horloge ofzo vinden ze meestal wel leuk :)
 
Wat moet je voor je vader kopen die vandaag jarig is 8P Hij heeft eigenlijk alles al wat die nodig heeft...kan maar niks bedenken. Iemand een idee wat iedere vader wel zou vinden om te krijgen??? Alvast bedankt :)


gereedschap is de mijne altijd blij mee :)
of praxis kado bon.

is iets oudere mannen luchtje dus geen JP :p
 
mijn vader heeft echt veel cd's ervan. zal wel vragen of die die cd ook heeft.

Hey erwin heb je nog aan je pa gevraagd of die cd wat is? (over 2 weken weer geld :rolleyes:

En dan nu nieuw vraagje: is er hier iemand een /b/tard? (als iemand et is snaptie wel wat ik er mee bedoel)
 
De mensen die deze zomer naar Spanje of Griekenland zijn geweest weten ongetwijfeld wat ik bedoel:

MAYONAISE!

Ik vind deze zure mayonaise echt super lekker bij de friet en bij snacks enzo, maar waar kun je zoiets in Nederland nou kopen? Want alle mayo die je hier koopt is nou niet bepaald iets wat lijkt op die zure variant uit het buitenland, en als ie wel zuur is, is 'ie of bedorven of je hebt per ongeluk slasaus gekocht!

gr Arthur
 
Voor een miniatuur modelauto heb bladveren nodig, iemand een creatief idee hoe ik zoiets kan regelen uit iets dat er bijvoorbeeld op lijkt of zijn ze ergens te koop voor model autotjes... maakt niet uit hoe
 
De mensen die deze zomer naar Spanje of Griekenland zijn geweest weten ongetwijfeld wat ik bedoel:

MAYONAISE!

Ik vind deze zure mayonaise echt super lekker bij de friet en bij snacks enzo, maar waar kun je zoiets in Nederland nou kopen? Want alle mayo die je hier koopt is nou niet bepaald iets wat lijkt op die zure variant uit het buitenland, en als ie wel zuur is, is 'ie of bedorven of je hebt per ongeluk slasaus gekocht!

gr Arthur
Zelf maken ;) En in dat geval meer azijn toevoegen. Of hieruit kiezen http://en.wikipedia.org/wiki/Mayonaise
 
De mensen die deze zomer naar Spanje of Griekenland zijn geweest weten ongetwijfeld wat ik bedoel:

MAYONAISE!

Ik vind deze zure mayonaise echt super lekker bij de friet en bij snacks enzo, maar waar kun je zoiets in Nederland nou kopen? Want alle mayo die je hier koopt is nou niet bepaald iets wat lijkt op die zure variant uit het buitenland, en als ie wel zuur is, is 'ie of bedorven of je hebt per ongeluk slasaus gekocht!

gr Arthur

Ik weet het wel denk ik. Hellmans mayonaise. Volgens mij hadden ze die ook op Kreta. Echt heerlijk!!!! alleen jammer dat zo'n pot 2,75 kost, zo uit mijn hoofd. Bij de appie staat het of bij de mayo's maar grotere kans bij het pad buitenlands. Omdat het van een buitenlandse maker is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top