Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
hij heeft geen pitbull toch?
maar een american stafford?
DAT zijn namelijk de honden waarmee die negors opscheppen,
waarom? omdat het prachthonden zijn :p
staffordshire-bull-terrier-0645b.jpg
 
Een pitbull is zoiezo illegaal tegenwoordig. Stamboom of niet, ze mogen niet in Nederland.

@ Dennis, politie regelt dat, instanties zijn er niet.


pitbulls mogen wel, maar je mag ze niet fokken of invoeren. Ze wouden ze niet verbieden omdat dan in 1 klap heleboel beesten moesten afgemaakt worden, ook onschuldige honden. Daarom hebben ze allen verboden om te fokken en in te voeren alleen hebben ze later ze nooit meer helemaal verboden.

er is trouwens nog een soort honden dat kwa uiterlijk bijna identiek is aan de pitbull...ben ff de naam kwijt maar die mogen wel gefokt worden


EDIT!!!!

hij heeft geen pitbull toch?
maar een american stafford?
DAT zijn namelijk de honden waarmee die negors opscheppen,
waarom? omdat het prachthonden zijn :p
staffordshire-bull-terrier-0645b.jpg
 
Majah laten we maar over op houden.

een serieuse vraag nog ook gelijk:

Ik heb z'n 800 watt aan audio boven staan, goede versterker op. zijn 2 wharfdale boxen o.a? van circa 1.5m hoog. met nog 4 boxjes, samen goed voor 800 watt o.a met een goede verstker erop. ik maak er toch geen gebruik van. het is hiervoor van mijn ouders geweest, erg net setje. maar het gaat te hard voor mijn kleine kamer boven, alles valt van de muur. en luister nooit muziek, paar jaar geleden was het echt volop duur,

nu de vraag:D is zoiets uberhoud nog iets waard? want voor 50e ga ik het heus verkopen, dan tyf ik het nog liever weg
 
Waarom kan ik geen advertenties plaatsen op marktplaats? Ik kan ook geen contact meer aanklikken of iets dergelijks. Die hele balk aan de zijkant kan ik niet meer aanklikken... Iemand uit men lijst kan het wel gewoon...
 
als ik mailtje stuur met me hotmail

en ik krijg mailtje terug met naam Mail Delivery Subsystem

is het dan mislukt?
ik heb al veel x gestuurd krijg allemaal preices zelfde terug:|
 
hij heeft geen pitbull toch?
maar een american stafford?
DAT zijn namelijk de honden waarmee die negors opscheppen,
waarom? omdat het prachthonden zijn :p
staffordshire-bull-terrier-0645b.jpg

Zn hond wil ik ook, gruwelijk stoer beest imo.
Maar wat mijn vraag dan is, als je zn beest fatsoenlijk opvoed lijkt me het toch geen probleem er 1 te hebben :?
Ik wil niet zn vechtersbaas namelijk.
 
Aard v/h beestje helpt ook mee, maar zo hebben wij een jack russel die de rust zelve is.
Dat is dan dus ook de reden dat ik DENK dat ik aan zn beest gewoon een toffe hond hebben kan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top