Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.

Joshua.

Premium User
Ik zit me al een paar dagen iets af te vragen.. maar om er nu een speciaal topic voor te openen vond ik de vraag eigenlijk niet belangrijk genoeg voor.. dus ik dacht; ik ga eens zoeken in de search of er een topic voor kleine onnodige vraagjes is. Blijkt er dat gewoon niet te zijn. Dus bij deze. :)

Mijn kleine vraagje; Hoe heet dat gleufje tussen je bovenlip en je neus..?
 
Advertisement - register to remove this

air2air said:
gewoon snor?
Lol.. dit was als grapje bedoelt neem ik aan? Zo niet: :L :p

Ik bedoel dus dat ja eh.. richeltje onder je middelste neusvleugel :) ofzo.. tis moeilijk uit te leggen :L
 
Naar mijn weten heeft het al een naam en heb ik die ooit geleert bij biologie.. maar ik heb dus echt geen idee meer wat.. en NIEMAND weet het..
 
tis gewoon de afvoergleuf van snot in je kinderjaren 8P
bij deze omgedoopr tot SAVG (snot afvoer gleuf) deal?
 
Ok vraagje, ondere sommige auto's hangt een rubbertje dat net de grond raakt heb er het er al veel over gehad met veel mensen maar niemand wist het eigenlijk waar dit dingetje voor dient???
 
Dat is om de statische electriciteit af te voeren
Als je dan de deur aanraakt krijg je geen schokje :)
 
dan maar ff een klein vraagje van mij
bestaat er voor een aerox een secudaire vertanding van malossi
k heb daar nu al een paar dage ruzie over met een jongen die denkt dat dit wel bestaat
 
Ja die bestaat , verhouding is 12/44. Bestaat in 2 modellen , het goedkope massieve model en het dure model met rubbers
 
Is het mogelijk om met het puntje van je tong het puntje van je elleboog te raken ???

Is het mogelijk dat jij hier effe een foto post van een 2pac runner?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top