Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
Originally Posted by ortiz
Is het mogelijk om met het puntje van je tong het puntje van je elleboog te raken ???

Is het mogelijk dat jij hier effe een foto post van een 2pac runner?

LANG geprobeerd maar het werkt niet 8P
 
het lukte me wel, maar het was het verkeerde puntje 8P

edit: gelijk zeepsmaak in me smoel (kom net onder de douche vandaan 8P )
 
Chyston said:
Lol.. dit was als grapje bedoelt neem ik aan? Zo niet: :L :p

Ik bedoel dus dat ja eh.. richeltje onder je middelste neusvleugel :) ofzo.. tis moeilijk uit te leggen :L

kiek hem zn vragen enigste :L is jij



























(nu wachten totdat ie hapt hehehe ^^)
 
Allemaal fout.. hier het onomstreden bewijs dat ik gelijk had:

36-zinloooooos.jpg
 
ej ff een ander (auto) vraagje. wat doet een blow off valve precies ( behalve sissen bij schakelen). heeft heeft ie effect op het vermogen of rij eigenschappen?
 
De turbo bouwt druk op in je inlaatkanaal. Als je dan met schakelen ineens je gas los laat gaat je gasklep dicht. Je turbo draait dan echter nog. Maar doordat de gasklep dan dicht staat, gaat ie druk opbouwen omdat het min of meer een gesloten ruimte word. Hierdoor zal je turbo erg afremmen.
Als je dan weer gas gaat geven dan moet hij eerst weer op gang komen(opspoelen).

Wat de blowoffvalve nou doet: Als je je gas los laat, gaat er in de blowoffvalve een klep open die de druk weglaat die de turbo nog steeds opbouwt. Dit is het geluid wat je hoort.
Het zorgt er dus voor dat je turbo beter blijft draaien.

Je hebt overigens ook nog recirculerende, die dumpen niet in de openlucht maar in je inlaatkanaal voor je turbo. Dit is eigenlijk beter, aangezien het je fueling niet in de war stuurt, maar daarover later meer :+
 
ik heb ook een vraagje nm:
ik heb een nokia 6250 volgens mij die met camera, mp3, mediaspeler ,etc maar nou wou ik wten of ik filmpjes van me computer naar me telefoon kan sturen via het kabeltje die erbij zat (ook voor mp3 ) ik heb het al geprobeerd maar nou staat er als ik hem wil afspelen dat die de bestandsnaam niet kent :s
ik denk dat er wel een programmatje voor is maar waar kan ik dat downloaden :S
ik hoop dat iemand me kan helpen :)
 
En wat voor geluid maakt een Giraffe, dat is de vraag die ik al 2 jaar lang stel aan iedereen maar niemand kan me een fatsoenlijk antwoord geven. :S
 
Timmetje103 said:
En wat voor geluid maakt een Giraffe, dat is de vraag die ik al 2 jaar lang stel aan iedereen maar niemand kan me een fatsoenlijk antwoord geven. :S

geluid van ehh.. bladeren eten? 8P
das een heeeele goede vraag idd :p

edit/ een vriend van me zegt dat ze knorren 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top