Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Kan :p

Maar ik vind de std. mail app van android niet zo denderend, vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief.
 
Neem aan dat je een exchange server op je werk hebt, dat is de enige manier om zoiets te bewerkstelligen. Welke app je vervolgens gebruikt op het device dat maakt niet zoveel uit.

Ik gebruik nl exact dezelfde devices icm een Exchange server en dat gaat prima.
 
Jep exchange server idd. Maar ik gebruik 3 mailadressen, gaat dit prima op de std. app van android? (klan het even niet testen want de tablet moet nog bezorgd worden...) Kan me vaag herinneren dat het op mn HTC met android niet optimaal was. Vandaar dat ik wel op zoek ben naar een evt. handigere app.
 
Last edited:
Volgens mij staat dat in een wolk toch ?

Laatst Whatsapp op een ander toestel gezet op mijn account en had gewoon m'n gesprekken terug. Whatsapp werkt niet met je google account geloof ik dus lijkt me wel dat dat kan dan.
 
Iemand hier verstand van vluchtvertragingen?

In augustus zijn we met het vliegtuig (Arkefly) op vakantie geweest.
op de heenweg hadden we meer dan 6u vertraging en onze koffers lieten zelfs meer dan 12u op zich wachten.

Nu heb ik een claim ingediend bij Arke voor een kostenvergoeding.
Het bericht terug is:

' Wij vragen u, van alle reizigers, het orginele ticket, de boardingpass en een kopie van het paspoort te sturen. Zonder deze orginele documenten is het helaas niet mogelijk om uw brief in behandeling te nemen.'

De boardingpasses heb ik helaas niet meer.
Kunnen ze dit eisen? Lijkt mij toch niet dat ze zonder deze documenten niks kunnen, ze kunnen toch zien dat wij in dat vliegtuig zaten?
Ik vind het een beetje lijken alsof ze ons willen 'afschrikken' zodat wij het erbij laten zitten.

Alvast bedankt!
 
Heb inderdaad met de klantenservice gebeld. Eerst zei ze dat de boardingpasses wel nodig waren om te zien of wij wel op die vlucht zaten, waarop ik reageerde dat ze die ook wel uit het systeem konden halen.

Hier gaf ze me gelijk en zei dat we maar moesten opsturen wat we hadden.
 
Waarschijnlijk al duizend keer uitgelegd, maar waar of bij welke admin kan ik mn naam veranderen?
Of kan dat tegenwoordig zelf gedaan worden.
 
Back
Top