Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Een Engels vrouwtje wil mijn Derbi Senda kopen. Uiteindelijk naar wat heen en weer gemail toch uiteindelijk mijn prijs van 800 euro kunnen "krijgen". Maar ze wil het overmaken via Paypal. Opzich geen probleem, maar is dit te vertrouwen? Hoe zit het met geld terug roepen en dat soort dingen?

Ding wordt gewoon bij mij thuis opgehaald, geen Wester Union meuk of iets dergelijks en geen Nigeria.
 
Last edited:
Als ze hem ophaald, dan gewoon cash dokken bij afhalen. Geen smoesjes.

Paypal zelf wel betrouwbaar, maar check even hoe het zit met als zij via cheque betaald oid. Weet niet meer zeker of het met paypal was, dat zij dan wel credit krijgt, en die vervolgens naar jou stuurt, en dan blijkt haar cheque niet goed en zit jij dus met die "schuld". Jij hebt zeg maar haar feitelijk geleende geld gekocht.
 
Ik heb er even een mail heen gestuurd. Want zou zonde zijn als de brommer op die manier verdwijnt.

Edit: die mail van hun wordt ik ook niet veel wijzer van. Misschien maar gewoon voorbij laten gaan dan om het safe te spelen.
 
Last edited:
Er valt niks wijzer te worden.

Dear mrs die en die,

The motorcycle is waiting here for you to pick it up. Just bring cash for payment, that way neither of us has to take any risk.

The pickup date can remain unchanged. Please confirm this, or cancel the deal. I refuse other payment options.

Regards,
Stuntboy.

Klaar. Als ze moeilijk doet, tot ziens, komt wel iemand anders om hem te kopen.
 
Laat maar zitten. Ze heeft nu net een paar cruciale fouten gemaakt waardoor ze gewoon keihard door de mand is gevallen. Dit omdat ik begon over het betalen van het ding zodra die opgehaald werd.

Ding blijft nog maar ff staan :)
 
Een collega van me heeft een paintball marker op zn kamer liggen, deze is ingenomen omdat hij de wet wapens en munitie zou overtreden.

Ik denk dat ze hem er bij naaien...

Paintballmarkers vallen onder categorie 4 punt 4 : lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn

Er zijn uitzonderingen op dit artikel waaronder volgens verschillende site's ook voor paintball markers.

Ik kan die uitzonderingen alleen nergens vinden, iemand een id ?
 
Bel even met die paintball shop in de Lier aangezien hun in hetzelfde bootje hebben gezeten. Vissa weet hier wss ook wel meer vanaf aangezien hij een paintballert is.
 
Ik heb kentekenplaten besteld, met een logo erop van peugeot dimma. Maar nu wil ik deze op "meetings" gebruiken.
Iemand goed idee om deze snel en makkelijk te monteren? Ik heb geen zin om iedere keer mijn orginele plaat uit de houder te klikken.

Ik dacht zelf aan magneten, maar die werken niet op aluminium. :(
 
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een wedge t10 lampje en een wedge t20? Ik weet dat de t20 meer vermogen heeft. Maar momenteel zit er in mijn koplamp van mijn GSR 750 een t10 lamp. Deze functioneert als knipperlicht, maar moet hem vervangen voor een oranje licht. Nu lijkt een t20 op het plaatje het zelfde als de t10 maar is dit ook zo? Is de t20 niet groter? Want iets meer vermogen voor een knipperlicht zou wel mooi zijn.
 
T20 is idd groter. Past onderling niet, socket is anders. Maar T10 kun je in verschillende wattages krijgen hoor...
 
Heb via Ebay inmiddels led besteld. Meerdere ledjes op een lampje. Zou ook wel feller moeten schijnen lijkt mij. Dus als het goed is komt dat binnenkort binnen.
 
Iemand meer problemen met ingelogd blijven op ebay?
Ik heb iets gekocht, maar kan de betaling niet afronden omdat ik niet ingelogd kan blijven. Als ik wil betalen moet ik opnieuw inloggen wat niet lukt..
Hoe snel moet je eigenlijk betalen?
 
Voor mn werk ben ik zoek naar een goede app om Outlook mail + agenda te synchroniseren op:

-Iphone 4 (IOS)
-Samsung Galaxy Tablet 2 10.1 (Android)
-Desktop PC (Windows)

Iemand die wat weet?
Thanks!
 
Back
Top