Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Wat ben je ook een mannetje he, je vraagt om tips maar weet het toch beter?

Aangifte doen.

Verder wil ik er niet teveel meer over horen, en dat stoere gedrag kan je ook weglaten, denk niet dat er veel van onder de indruk zijn.
 
Per kopje de animatie instellen (rechtermuisknop > Animaties, gokje) dat ze tevoorschijnkomen (bv bij muisklik, kan ook getimed worden).
 
M'n pa verkoopt ook bulk wijnen, kan vanaf 80 cent de liter maar dan zit je wel met fusten. Mousserend is wat prijziger. Maw; gaat je goedkoper niet lukken...
 
Iemand ervaring met kwartaal aangifte?

Heb het bedrag dat ik bij mijn kleinondernemersregeling moest invullen per ongeluk bij mijn voorbelasting ingevuld. Nu kan ik dit dmv een suppletie wijzigen maar ik moet ook het volgende invullen:

Saldo al aangegeven bedrag over betreffende tijdvak. (met als uitleg: Saldo al aangegeven bedrag. Vul het bedrag in dat u over het tijdvak hebt aangegeven.)

Wat moet ik hier invullen, is dit 0 euro omdat ik hier geen wijziging in wil doorgeven, of moet dit de omzetbelasting zijn of moet dit het bedrag zijn waarover de omzetbelasting wordt berekend?
 
Sinds wij de huiskamer opnieuw ingericht hebben stoort de tv.
We wonen in het buitengebied en maken gebruik van een schotel met het daar bij behorende tv ontvanger.

We zijn er achter gekomen dat, wanneer we de huistelefoon uit de houder halen dat de tv dan niet meer stoort.

Verder hebben deze twee apparaten niets met elkaar te maken.

Mij lijkt dat ze op de zelfde frequentie werken oid.

Is dit op te lossen?
Of moeten we simpelweg gewoon een ander telefoontoestel kopen?
 
staat deze in de buurt van de ontvanger,of bij de bekabeling? Kan zijn dat er een magnetisch veld ontstaat tussen je lader en de telefoon. Of zit de adapter van je oplader in het zelfde stopcontact of groep van waar je receiver ook in zit?
 
Wat wil je weten over zo'n baan? Ik heb een half jaar autotransport gedaan als student. Veel reizen, wordt wel allemaal betaald, maar kan soms saai worden. Studentchauffeur weet ik niet alles van, maar kan er wel wat over vertellen.
 
Wat wil je weten over zo'n baan? Ik heb een half jaar autotransport gedaan als student. Veel reizen, wordt wel allemaal betaald, maar kan soms saai worden. Studentchauffeur weet ik niet alles van, maar kan er wel wat over vertellen.

Ja was nieuwsgierig over wat het precies inhield, en of het een beetje te doen was? Misschien kan je wat meer vertellen hoe je dag er uitziet met dat soort werk!

Dank *D
 
Misschien dat het lukt met een plugin in firefox om flash video's te downloaden ? Daarmee kun je ook van youtube rippen enzo..

Die ik heb heet Download Helper en werkt perfect.

Ennee, lekker wijf die je een filmpje heeft gestuurd ?
 
Back
Top