Kleine vraagjes topic #5 (non-scooter)

Advertisement - register to remove this

Heren,

Ik ga in juni 2012 de alpe d'huZES rijden met 5 teamgenoten, nu ben ik bezig om een soort van flyer te maken om diverse bedrijven aan te schrijven, ik ben niet echt een fotoshop koning dus mijn vraag is of iemand mij daar mee kan helpen?
Ik heb al een opzet, echter vult deze niet mijn A4 formaat, de afbeelding moet dus uitgerekt worden zodat ik deze uiteindelijk weer via word in kan laden.

Zou iemand mij daarmee kunnen helpen? Dan moet je ff je mail posten of mij een pm sturen zodat ik alles door kan mailen naar jou.

Alvast bedankt!

Gr Robert
 
Heren,

Ik ga in juni 2012 de alpe d'huZES rijden met 5 teamgenoten, nu ben ik bezig om een soort van flyer te maken om diverse bedrijven aan te schrijven, ik ben niet echt een fotoshop koning dus mijn vraag is of iemand mij daar mee kan helpen?
Ik heb al een opzet, echter vult deze niet mijn A4 formaat, de afbeelding moet dus uitgerekt worden zodat ik deze uiteindelijk weer via word in kan laden.

Zou iemand mij daarmee kunnen helpen? Dan moet je ff je mail posten of mij een pm sturen zodat ik alles door kan mailen naar jou.

Alvast bedankt!

Gr Robert

Ga naar File -> New -> Preset -> International Paper -> En bij size staat nu A4 ;)
 
Gister tijdens uitgaan vastgehouden en toen gestompt in m'n gezicht... Wat is het beste wat ik kan doen? Ik heb de namen....

Zelf dacht ik aan Ff langsgaan bij hun huis om het dan 1tegen1 Ff te beslissen.....

Maar uitsmijter gister en 2vrienden waaronder een agent zeiden dat ik aangifte moest doen....

Wat kan ik het beste doen/wat heeft zin....?

Instictief ga ik voor zelf regelen.... heb verder niets gebroken ed. Alleen blauw oog...
 
big-grin-745406.jpg
 
Jammer dan hij was sterker en jij bent slimmer. Gewoon geen actie ondernemen je komt elkaar altijd weer tegen en zo erg is een blauw oog ook weer niet.
 
Je hebt het woord van een agent, je weet wie het is.

Je kan aangifte doen, je kan hem de volgende keer in elkaar slaan, waarschijnlijk staat hij dan 2 weken later weer met een stel vrienden bij jou...
 
Jammer dan hij was sterker en jij bent slimmer. Gewoon geen actie ondernemen je komt elkaar altijd weer tegen en zo erg is een blauw oog ook weer niet.

Het probleem is ze zijn 100% niet sterker..... Maar als ik word vastgehouden kan ik slechts vangen.... Dat ik alleen een blauw oog heb zegt genoeg over hun kracht blijkbaar! Thx voor t advies.
 
Als je zo sterk bent, waarom heb je jezelf dan niet los gemaakt en ze even allemaal op hun plaats gezet? Of ben je niet alleen sterker maar ook dommer?
 
Het gebeurde in 2sec ofzo..... Ik werd vastgegrepen en gelijk een stomp.... Rest heb ik ontweken En geblokt.... Toen kwam de uitsmijter al en die boiis renden weg... Oh wat ben ik dom en slap
 
Back
Top