Kleine Hatchback oid

Status
Not open for further replies.

Huugoo

Well-Known Member
Hallo,

Omdat mijn budget een beetje is veranderd wil ik voor een kleine auto gaan. Dit word mijn eerste auto dus t hoeft geen pk beest te zijn.

Mijn voorkeur gaat uit naar kleine 3 deurs auto's:
ford fiesta
citroen saxo
citroen ax
peugeot 105/106/206 (liefst 106)
ford ka
opel corsa

etc etc etc

Denk persoonlijk dat ik de 106 ''fase 2'' + citroen saxo het leukst vind, maar als ik een andere leuke auto vind is dat prima.

Maakt dus echt niet zo gek veel uit welke auto. Moet vooral onderhouds vrij zijn.

Budget is niet heel veel, maar heb al meerdere verhalen gehoord dat dit te doen is: 400,- tot 850,-

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten als ik een auto ga bezichtigen., wat ik absoluut niet moet kopen, waar ik rekening mee moet houden met een auto kopen etc.

En misschien tips waar ik goede auto's kan vinden, of is dat gewoon op MP etc. het beste?

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zijn voorkeur gaat uit naar een kleine hatchback, dus zo'n saaie Laguna gezinsauto zal wel niet op zijn verlanglijstje staan.
 
Zijn voorkeur gaat uit naar een kleine hatchback, dus zo'n saaie Laguna gezinsauto zal wel niet op zijn verlanglijstje staan.

saai oke.. maar gezinsauto niet echt.. t is geen station:p..

uiterlijk is qua stijl niet veel idd.. rijd alleen verdomd comfortabel..

en niet duur:W
 
Laguna is niet echt een kleine hatchback.. Lijkt me niks zo'n ding.

Voor 800,- kan je dus weinig halen?
ps. 1.1 of 1.4 maakt niks uit, t hoeft niet zo snel te zijn. (zou wel leuk zijn als ik een snelle vind, maar voor deze prijs sowieso niet)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top