klein vraagje

el1989

Well-Known Member
Hallo scooter experts,
ik heb zelf niet zo heel veel verstand van scooters vandaar dat ik het hier vraag, *D
ik heb een gilera runner met varioring eruit ik heb er een sito plus uitlaat eronder met de busjes eruit, nu is mijn vraag als ik er een andere uitlaat eronder zet gaat hij dan ook sneller dan wat ik nu heb ? scheelt dit dan veel en wat voor uitlaat raden jullie mij aan ? de eisen die ik heb ,
1 niet te duur
2 niet te veel lawaai

alvast bedankt, mvg elwood
 
Advertisement - register to remove this

dat ligt eraan wat voor type cilinder erop zit , er zijn verschillende types runner cilinders namelijk.

maar over het algemeen maakt het weinig uit , en bovendien moet je dan de scooter ook weer afstellen en draait het alleen maar meer toeren.

voor dat kleine beetje dat ie sneller is zou ik het niet doen.
 
zit gewoon een 50cc op het is een runner uit 1999, 17,5 mm caberateur, maar wil hem wat sneller laten lopen, wat raden jullie mij aan om te vervangen?
 
je kunt een yasuni R kopen en dan kun je daarna ook doorgaan naar een laagtoerige 70cc bv;DR70 dan trekt je scooter een stuk sneller op en loopt hij ook wel een 95km/u. de yasuni r kun je op de dr cilinder gebruiken maar ook al op je 50cc dus die kun je al aanschaffen (wel opnieuw afstellen). (ik heb nog een DR70 te koop voor een runner(piaggio) als je intresse hebt pm of mail maar).
 
Back
Top