klein vraagje Booster

Hoi

Ik heb zopas een Booster gekocht (oud model)
Heb momenteel nog geen tijd/plaats om verder te kijken waaraan het ligt, maar als hij warm heeft (na 5 min rijden) heeft hij punten dat hij doodvalt. Dat gebeurt enkel als ik vanuit stilstand vertrek. Ook merk ik dat als ik rij en de gas heel even loslaat en dan terug gas bijgeef, dat hij even nodig heeft om reactie te geven (verder op te trekken). De verkoper zei dat er een snelle 50 ondersteekt. Als uitlaat heb ik een gianelli 70cc. De rest is origineel.. Hij trekt zeer vlot op, maar aangezien er een rondell in de vario steekt stopt hij met optrekken op 50km/h en maakt hij dan lichte overtoeren. Volgens mij ligt het aan een te kleine carbu of sproeier.. Of vergis ik me?
 
Advertisement - register to remove this

dol? kijk eerst de slijtage delen maar na, of de rollen nog wel rond zijn v-snaar nog wel goed genoeg is e.d

Mvg,

Aan de rollen kan het idd ook liggen dat hij soms een dood moment heeft bij vertrek vanuit stilstand.. In het weekend eens kijken naar de bougie, etc..

Kan het ook zijn dat de sproeier juist is, maar de carbu te klein en daarom vaak niet kan volgen met voldoende naft te geven? Dat het daarom komt dat hij soms een late reactie heeft bij het gas geven?

Mvg,
 
Back
Top