klein vraagje aerox !

scooterboy1

Well-Known Member
hallo, ik heb een aerox waar ik al een tijdje op rij . maar wat mijn vraag is ik zie veel van mijn vrienden op 1 wiel rijden enzo kan dat kwaad ? voor je as of je vork ?alvast bedankt voor julie reacties !!!
 
Advertisement - register to remove this

tja , wat is goed? normaal gesproken zal er weinig gebeuren , behalve dan een valpartij oid wat indirect natuurlijk niet goed is :p

maar uiteraard zal er altijd wel wat extra slijtage zijn en is het niet helemaal goed voor de onderdelen in je blok of voorvork etc. (ligt er maar net aan op welk wiel je rijdt ;))

maar gemiddeld genomen merk je daar niks van..
 
Sjah goed/slecht . . . ligt er ook maar net aan, als ik een wheelie doe op de fiets en rustig terecht kom op me voorwiel dan valt dat wel mee, maar als ik het op en vriend zijn scooter doe en hard terecht kom op de voorwiel, dan denk ik dat de voorvork en as en alles er wel wat te lijden heeft, er zal altijd meer kans zijn dat er wat kapot gaat of slijt.
 
Vraagje van mijn kant, heb gewoon Standaard Aerox, ontgrenst met Leovinci ZX ontzettend slecht afgestreld. Toch krijg k mijn scooter niet van de grond.

Ben ik dan werkelijk zo slap? Of moet je daar gewoon wat kracht voor hebben? Of een getunede scooter?
 
idd neem maar gewoon aan dat het niet goed is, en dat elke klap wel de laatste kan zijn en dat je dan een defect hebt, maar het ligt er ook aan hoe hard je land... :)
 
Back
Top