klein noob vraagje

-Benne-

Well-Known Member
Hallo.
Ik heb sinds kort problemen met mijn wallaroo, en zou kijken om hem binnen te brengen. Hij loopt maar 35/40 (klasseA)

En nu ik hem zou binnen brengen zou ik er eventueel vragen voor het volgende te laten steken
*Klasse B cilinder
*klasse B sito uitlaat

Klopt het dat hij met deze setup zou moeten kunnen ong tegen de 65/70 lopen? Ik heb dat namelijk gehoord via via zooön scooter site's maar klopt het wel degelijk ?
(Een andere ster/gradenplaat heb ik al reeds gestoken)
 
Advertisement - register to remove this

als je dat gaat steken en je wilt 65/70 gaan moet je toch meer doen hoor
als je dat ga steken ga je 55-60 gaan (met rondel uit de sito)
want dan steekt alles orgineel als een b-klasse
 
nee zo'n trage cilinder heeft een klein uitlaatgat en maar 2 (spoelpoorten?)

correct: als het over een wallaroo A cilinder gaat.

b cilinder heeft grotere uitlaatpoort en 3spoelpoorten en is normaal alu cilinder.

uit eigen ervaring: b cil + afstellen(gasnaald enzo) + gradenplaat + gianelli pro5. daar kon ik gemakelijk 70 mee maar wel niet sneller. En na lang afstellen en het jusite gewicht te gevonden hebt trekt het best ook nog wel cava.

b cil + afstellen + gradenplaat + sito komt maar rond de 60 met dagen van beter en dagen van slechter ( had mijne maat toch.) dus rekent maar gewoon max 60.

Ciao
 
Last edited:
aja bedankt.
Kzal er ff over nadenken en kijken waar ik de stukken zal halen winkel of via internet ( scooterparts.nl is toch wel een betrouwbare site he ?)

En dan iemand zoeken die het zou willen steken want ken er zelf nie veel van.. :(
 
Back
Top