klein dipje

enrico

"THE MAN"
Ik krijg mijn dipje er niet uit, heb sterkere drukveer geprobeerd hielp wel wat maar hij is er nog steeds tussen de 40 en 50, misschien lichtere of zwaardere rollen??? Iemand anders nog iedeen???

------------------
italjet f50 ac, giannelli sport pro 6 , 15% polini drukveer, 6gr rollen, sproeier 60, tp 50 cilinder, skf lagers,
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by enrico:
Ik krijg mijn dipje er niet uit, heb sterkere drukveer geprobeerd hielp wel wat maar hij is er nog steeds tussen de 40 en 50, misschien lichtere of zwaardere rollen??? Iemand anders nog iedeen???


Je hebt je orginel vario.....ehm ik denk iets lichtere rollen! b.v iets van 5,5 gram..

Toch wel raar dat ie het dipje ook heeft met een zwaardere veer! Zou wel eens komen door de polini veer! Die geeft nogal eens problemen.....Misschien een hebo (weet zo niet welke) of een malossi wit(evt geel, maar dat kost weer vermogen!).

Weet je zeker dat je geen diepe slijtplekken op je vario hebt?

Succes!


------------------
Puch NTT 75 digi (spr76,8.5gr)

[This message has been edited by MASTER (edited 22 February 2001).]
 
Neej geen slijtplekken, misschien alleen een klein beetje versleten, maar met wind mee heb ik er ook bijna geen last van alleen met wind tegen wel... dus ik denk toch rolletjes.. En die dip had ik ook al met originele veer...

[This message has been edited by enrico (edited 22 February 2001).]
 
Back
Top