This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

kk Wouten

Status
Not open for further replies.

zipyx

Banned
Yow moet je horen.

Was een beetje aant rondtoeren met een matti.

Komt de scotoe me aanhouden duz zij willen me certi zien en me verzekeringspapieren alleen ik had alleen me certificaat bij.

Duz wat doet die wout die gaat het opvragen via ze mobilifoon of hoe dat ding ook mag heten.

Duzz ik w8en zegtie ineens tegen me ja je verzekeringsplaatje is gejat komt van een yamaha ik zo oow ok en nu?

Zegtie ja hij word in beslag genomen.

Duz hun me scooter meegenomen met een busje want ze gingen hem nachecken of de scooter ook gejat was.

Duz ik gelijk naar het politiebureau erachteraan en vragen wanneer ze hem gaan checke hij zo ja donderdag heb ik tijd. ok dan ben ik donderdag terug.

Duz vandaag naar het bureau segtie er is nix aan de hand je mag hem weer meenemen
:# hehe met verzekeringplaatje en al duz ik weet niet wat die wout nou ging ouwenhoeren van ja hij is gejat.

Hebben meerdere van jullie welleens zoiets meegemaakt?

Heb gelukkig me Zip weer terug:+
 
Ja cletter dat jij uit een of ander kutdorpie kom waar se die taal nie lese ken je beterz je bek houwe silk!
 
GVD, of jij aarz.. denk dat 98 % van het forum dit niet kan lezen..

Edit:

Ik doelde dus op topicstarter/forumverkrachter
 
nounou wat een taal.

dit is gewoon geen abn.

jij kan het wel lezen maar ik denk voor de rest bijna niemand van het forum.

:!
 
Een warning voor het lompe taaltje van meneer 'zipyx', en een slotje op dit vrij kansloze topic. Als iedereen gaat vertellen wat hem/haar vandaag overkomen is dan wordt het wel erg druk he.

*edit : en joost was me voor*
 
Status
Not open for further replies.