Kisbee Welke Rolletjes?

Sundarah

Well-Known Member
Mijn kisbee (2011) liep heel slecht, is een grote beurt gedaan, daar kom ik ook nooit weer (ook weer van geleerd..) ,want ze hebben de rollen geeneens nagekeken, TERWIJL DE V SNAAR WEL VERVANGEN IS en ze de vario dus gewoon in de fkin hand hadden? ,Dik betalen voor die amateurs €50 int uur voor stagiars, ik trek zelf die vario eruit, zonder verstand en alleen hulp van google, keek als ALLER EERST naar de rollen, en ja hoor versleten, zowat vierkant en veel vuil onderin zeg....

Weet iemand wat voor rollen hier ingaan, en of het mogelijk is om een 4 takt kisbee nog harder te laten trekken dmv andere rollertjes? Alles is volledig origineel, snor met 50 km/cdi, ik heb dus ook geen setje met rolletjes zodat ik ze uit kan proberen, dus heeft iemand dit model en weet diegene welke hier in gaan?

btw dus niet naar brommer centrum in zwolle als je niet wil dat je scooter uit elkaar valt, meeste van jullie doen het wrs toch zelf, misschien tijd om dat ook te leren, afzetterij..
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk zit je bij een Sym/Peugeot-blok op 6,5 gram met brom-cdi. Het onderhoud van je scooter raad ik je aan om zelf gewoon te doen. Wel zou ik een momentsleutel aanraden die je al voor 30-40 euro hebt, zodat je niks te los of kapot kunt draaien.
 
Orgineel zit er 5,6 grams in de kisbee 45km/u

Kan het weten omdat ik hier ook een kisbee heb staan..

Maar denk dat je aan 5,5 grams makkelijk aan kan komen.. 5,6 is nogal een wat rare gewicht.
Maat is 16x13.

Maar je kan op internet met wat zoeken de originele rolletjes wel vinden.
 
Back
Top