Kisbee verlichting

michael1979

New Member
Mijn dimlicht van mijn peugeot kisbee springt steeds kapot terwijl het grote licht het wel blijft doen.
Spaningsregelaar is onlangs vervangen.
Als ik er een nieuwe lamp plaats werkt alles maar na een minuut of 5 springt de dimlicht kapot maar groot licht blijft het wel doen.
 
Advertisement - register to remove this

Misschien oxidatie in de fitting? Is dat lampje van het merk Bosma ofzo.. (want dat spul vind ik zelf geen geweldige kwaliteit.) Daar zijn bij mij over een kortere periode wel vaker kort duurig lampjes van gesprongen ineens.
 
Dit lampje is van bosma klopt. Maar vanmiddag geplaatst en naar mijn werkt gereden en dimlicht deed het alweer niet.
Maar ik zag geen oxidatie bij het lampje vervangen. Zou het kunnen zijn dat hij sluiting maakt ?
 
Dan heb je gewoon slechte bosma lampjes erin zitten. Advies koop a.u.b een ander merk lampje. (liever osram of zo)

En als je een lampje monteerd doe dit niet met je bloten handen maar een schone doek erom.( of een stuk keukenpapier, of doe stoffe handschoentjes aan) Want anders kan het zo zijn dat door de vette vingers je er voor zorgt dat de stralings warmte niet weg kan en daardoor het lampje kapot door gaat.

En daarnaast zoals ik al zei die bosma lampjes zijn rommel.. Als je geluk hebt gaan die 3 tot 6 maanden mee en springen ze weer kapot (ook al heb je ze goed gemonteerd)
 
Bij mij kregen mijn voorlampen te hoge spanning. Even fel en poef, weg. Oplossing: Nieuwe spanningsregelaar. Kost €3 of 4, mogelijk om de hoek wat meer.
Groet,
EDIT: Oei, niet goed gelezen...
 
Last edited:
Back
Top