Kisbee ontgrenzen

Status
Not open for further replies.

dave123

New Member
Hoi allemaal,
Ik heb een peugeot Kisbee uit 2016 met een 25 km/h CDI,
Ik heb de carter-sensor ontkoppelt en de carburateur ontgrenst maar hij gaat nu precies 45 op de teller...
Online heb ik gelezen dat het soms nodig is om een geschakelde plus 12 volt op de CDI te zetten om verder te ontgrenzen, maar daar gaat het altijd om een 139QMB-E motorblok. Mijn kisbee heeft een 139QMB-A motorblok. Is dit nog verder te ontgrenzen op deze manier of is er nog een andere begrenzer ingebouwd?

Peugeot kisbee 4T 2016
Motorblok 139QMB-A
 
Advertisement - register to remove this

joman, je hoort zelf eerst te zoeken naar een bestaande topic voor je er een start, in deze thread van mij:
gaat het om het zelfde probleem, 139qmb-a opvoeren
 
joman, je hoort zelf eerst te zoeken naar een bestaande topic voor je er een start, in deze thread van mij:
gaat het om het zelfde probleem, 139qmb-a opvoeren

Hoi luka420,
Dat snap ik, had jou thread ook al gezien, maar ik heb een originele cdi, want ik heb niks verandert (behalve de bovengenoemde begrenzing) en de vorige eigenaar ook niet. Ik zie nergens iets over de combinatie van een 139QMB-A blok en een originele CDI ontgrenzen met plus 12 volt. Vandaar de nieuwe topic :)
 
Hoi luka420,
Dat snap ik, had jou thread ook al gezien, maar ik heb een originele cdi, want ik heb niks verandert (behalve de bovengenoemde begrenzing) en de vorige eigenaar ook niet. Ik zie nergens iets over de combinatie van een 139QMB-A blok en een originele CDI ontgrenzen met plus 12 volt. Vandaar de nieuwe topic
dab zou ik het niet weten sorry haha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top